בסיסמה "שווה כירטוס" ו"דן זה FUN " פונה חברת דן לבני הנוער בחופש הגדול. דן מציעה לצעירים כרטיסיה חדשה ומוזלת, במחיר מסובסד – כל נסיעה תעלה לצעיר המחזיק בכרטיסיה החדשה 2.60 שקלים בלבד. מחזיקי הכרטיסיה ייהנו משורת הטבות, כאשר הראשונה ביניהן כבר מתבצעת – בני הנוער מוזמנים לבוא עם הכרטיסיה לסניפי בורגר ראנץ' ולקבל נקניקיה או קינוח מתנה בקניית ארוחת ראנץ'. דן תלווה את הכרטיסיה בקמפיין פרסומי נרחב, באמצעות משרד הפרסום ג. קיד אנד יאנג,, שיכלול גם אירועים מיוחדים לצעירים בחופשה.
מטרת הכרטיסיה החדשה והמוזלת היא לשכנע את הצעירים, כי הנסיעה באוטובוס למרכזי הבילוי, לאירועי נוער גדולים ולסתם נסיעות היא הבטיחותית ביותר, נסיעה בתדירויות גבוהות ובמחיר זול – ללא הזדקקות להסעות במכונית של אבא-אמא. דן מעוניינת שגם אבא-אמא יגיעו למסקנה שמוטב, ובטוח לנסוע באוטובוס.
חברת דן נערכת גם לשיפור התחבורה הציבורית לנוער. סמנכ"ל השיווק ודובר דן, איתן פיקסמן, הודיע כי "דן תעניק במידת הצורך שירות מיוחד לבני הנוער עד לשעות הקטנות של הלילה למסיבות ובילויים ותחזיר אותם במהירות ובבטחה לבתיהם".
פיקסמן הוסיף, כי החברה החליטה למתג כרטיסיית נוער זולה ואטרקטיווית", וכך יגיעו מאות אלפי בני נוער באוטובוסים של דן לאתרים שאותם הם בחרו – שנקין, עזריאלי וחוף המציצים, ובזכות הכרטיסיה ייהנו מהטבות מפנקות במיוחד".
מדן נמסר כי בכל חודש נרשמות בדן 5 מיליון נסיעות של בני נוער (גילאי 12-18), והחברה מעריכה בחודשי יולי-אוגוסט-ספטמבר יבצעו הצעירים כ-30 מיליון נסיעות!.
הכרטיסיה החדשה מבוססת על סקר שערכה חברת דן בקרב 1,500 צעירים וצעירות במרכז הארץ, ממנו עולות המסקנות הבאות:
- אתרי בילוי המועדפים בשעות הערב והלילה – 38% מהבנים הצביעו על חוף המציצים בתל אביב.
- היעד המועדף בשעות אחר הצהרים – רחוב שנקין בת"א. 58% באים כדי להכיר אנשים אחרים, 17% לקנות והיתר – "לשטוף את העינים".
- מרכז עזריאלי – באים בגלל מיזוג האוויר והאוכל, כדי "לפגוש, להכיר ולבלות". 44% מהנשאלים ממשיכים משם באוטובוס למקום אחר.
- הסקר מראה שהצעירים מבזבזים 10 שקלים ביום על 3 נסיעות.
- מבזבזים 550 שקלים בשבוע על נסיעות, בילוי בים, קניות וסרט בשבוע – פי ארבעה מאשר בשבוע שלא בחופש!.
- מנין הכסף? 72% – מאבא-אמא, 11% מעבודה, 10% מסבא-סבתא ו-7% "חסכתי".