חברת החשמל עלתה בקמפיין הסברה חדש, שמטרתו להעלות את המודעות ליתרונות הגז הטבעי בייצור החשמל ואת פעילויות החברה לשמירה על איכות הסביבה. הקמפיין, בכיכובם של 'שקע', 'תקע' ותינוק חדש, עלה במוצאי שבת, 5 לאוקטובר 2013, בערוצי הטלוויזיה ובאינטרנט, במגזר הכללי, החרדי, הערבי והרוסי, וימשך כשישה שבועות. עלות הקמפיין מוערכת בכ-6 מיליון שקלים. באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי.
הקמפיין האחרון של חברת החשמל עלה לפני כשלוש שנים, עם סדרה של 3 סרטוני הסברה לבטיחות בחשמל.
במהלך השנה האחרונה, מאז נכנס הגז משדה תמר באפריל 2013, חל שינוי מהותי בתמהיל הדלקים של חברת החשמל ויותר מ-50% מהחשמל מיוצר כיום בגז טבעי הידידותי לסביבה. על כן, וכחלק מחיזוק האג'נדה הירוקה של חברת החשמל, הוחלט לצאת בקמפיין הסברה.
סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, אורן הלמן: "במהלך השנתיים האחרונות חברת החשמל עוברת שינוי מהותי באופן הטיפול בתדמיתה השלילית, כאשר הערכים העומדים לנגד עיננו הם: שקיפות ופתיחות, תוך יצירת קשר בלתי אמצעי עם הציבור. זאת, לצד שינויים דרמטיים בתמהיל הדלקים המשמשים לייצור החשמל – עם כניסת הגז מתמר. כאשר כיום, עיקר הייצור הינו מגז טבעי. שקע ותקע הוכיחו שהם מותג מנצח ולאור השינויים המהותיים המתרחשים בחברה הוחלט לצאת בקמפיין, תחת מסר קיימות, המהפכה הירוקה וכניסת הגז הטבעי המשפר את איכות החיים של כולנו, בראש ובראשונה על מנת לשקף המידע לציבור".
נתוני 'יפעת' מהשבוע האחרון מצביעים כי עוד לפני שעלה הקמפיין באופן רשמי לאוויר, הוא עורר שיח תקשורתי ער באמצעי המדיה המובילים, וסוקר במסגרת אייטמים תקשורתיים, אשר זכו לשווי חשיפה כולל של 1.3 מיליון ₪. חברת החשמל תמשיך בפעילות ברשתות החברתיות במסגרתה ייבחר שם לרך הנולד, נושא המעסיק את הרשתות החברתיות והתקשורת, בקמפיין המתקיים בעמוד הרשמי של חברת החשמל בפייסבוק.
בחודש יולי האחרון השיקה חברת החשמל אפליקציית סלולר חינמית לטלפונים ניידים חכמים, המעניקה מידע און-ליין אודות מפלס החשמל, תשלום חשבונות, עדכון על הפסקות חשמל, מחשבון צריכה ועוד. את האפליקציה ניתן להוריד בחנות "גוגל-פליי" לאנדרואיד, ובחנות "אפ-סטור" למשתמשים באייפון או באייפד, תחת השם "חברת החשמל".