TNT אקספרס, חברת המשלוחים הבינלאומית משיקה עמוד פייסבוק חדש ומושקע בדגש על שירות וחווית קנייה. חברת TNT אקספרס שמה לה למטרה לספק חוויית קנייה נוחה, מהירה ובעיקר משתלמת שתתאים למי שמעוניין לצאת לשופינג בחו"ל מבלי לשלם על כרטיס טיסה, גם עבור מי שלא מכיר ולא מיומן ברכישה ברשת.
לשם כך הוקם, בשיתוף משרד הפרסום גורני דיגיטל, עמוד פייסבוק הכולל מגוון כלים ומחשבונים שיסייעו לגולשים בהבנת התהליך, בהרשמה ובחישוב העלויות. העמוד כולל גם טופס ליצירת קשר ולקבלת שירות, ובנוסף, ניתנת תמיכה על גבי קיר העמוד, בשעות עבודת חברה, לשאלות הגולשים.
כמו כן, חברי העמוד יוכלו ליהנות מטיפים, מבצעים ועדכונים המתפרסמים מדי יום על מוצרים חדשים ושווים מארה"ב ומאירופה אותם ניתן להזמין בקלות ובמהירות באמצעות שירות המשלוחים של החברה.
איתי אלון, סמנכ"ל הקריאייטיב והטכנולוגיה בגורני דיגיטל, על המהלך: "פייסבוק של 2012 הפכה להיות ישות יוניקית בעולם המידע והתוכן. זמין יותר, מהיר יותר ותדיר יותר להתעדכן ולדעת דרך הרשת החברתית. הדבר הראשון שאנחנו עושים בבוקר, עוד לפני שפתחנו את העיניים הוא לבדוק מה קרה בפייסבוק בזמן שעצמנו עין."
בחודש נובמבר תושק פעילות פייסבוק ויראלית המבוססת על משחק הילדות האהוב "החבילה עוברת". במסגרת הפעילות יופצו חבילות וירטואליות ברחבי הפייסבוק ובחלקן פרסים שווים – מכשיר אייפון4 החדש (נשנה את זה בהתאם לפרס שיוחלט) ושוברים לקניות בחו"ל בסך אלפי שקלים.