מסתמנת יוזמה חדשה בתחום המודעות למגאזינים, לאחר שהמגאזין טיים חתם לפני כשנה על הסכם עם חטיבת השיווק Starcom MediaVest של קבוצת הפרסום פובליסיס במטרה למצוא דרך שניתן באמצעותה להציג למפרסמים את מספר הצרכנים הזוכרים את המודעות, או שנקטו בפעולה כלשהי בגינן. עתה לאחר הניסיון שהצטבר מציעה חברת Starcom MediaVest את השירות לכל הלקוחות של קבוצת הפרסום הגלובאלית. נתונים אלה המבוססים על מחקר, כוללים את כל בני הבית שקראו את המגאזין וראו את המודעות. לאחרונה התפרסם כי המגאזין טיים נחשף בפני 19 מיליון איש, בעוד שהתפוצה שלו היא 3.3 מיליון עותקים. פרשנות העורך: עצם העובדה כי ניתן להציג בפני המפרסמים נתונים כמותיים על תגובות של צרכנים לפרסום במגאזינים, תואם את הצורך ההולך וגובר של חישובי ROI (החזר על ההשקעה בפרסום) אשר באינטרנט הפכו לסוג של שגרה, ובמדיה הישנה היה מקובל לחשוב כי לא ניתן לחשב אותם. מתוך הניוזלטר Trends-News.com