חברת הקפה מקבוצת שטראוס יוצאת בקמפיין ייחודי מסוגו לקפה נמס עלית בטעם וניל

חברת הקפה מקבוצת שטראוס יוצאת בימים אלו בקמפיין מיוחד במינו לקפה נמס עלית בטעם וניל.


הפרסום יוצג על הקיר ב דרך בגין פינת קפלן (מול קניון עזריאלי), גובהו של הקיר הוא 4.4 מטרים ורוחבו 140 מטר.



במבט ראשון מה שיראו הצופים על הקיר זו מיטה ענקית בה ישנים אנשים שונים.



לאורך כל החלק התחתון של המיטה תהיה שמיכה שתכסה את האנשים. השמיכה כולה תהיה מורכבת מכ- 50,000 דוגמיות של מנות אישיות קפה נמס עלית בטעם וניל !



כאשר העוברים ושבים יוכלו לבוא "ולקלף" את הדוגמיות מהקיר, לאחר שיוסרו כל הדוגמיות תיחשף התמונה במלואה: על הקיר יופיעו כ 20 סיטואציות שונות של אנשים המקיצים משנתם ומתעוררים לטעם חדש.



הכל תחת הקונספט: העיר מתעוררת לטעם חדש .



המיקום של הקיר נבחר בגלל שצעירים רבים (בעיקר חיילים) עוברים ברחוב זה מידי יום. להערכת חברת הקפה יחשפו לקיר הייחודי כ- 460 אלף איש ביום.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים