חברת הקריאייטיב והשיווק החוויתי , מרקס, משיקה בימים אלו קמפיין מיתוג חדש לחברה. במסגרת הקמפיין הושקו לוגו חדש ,חזון לחברה ומודל עבודה ייחודי– מודל " השיווק העגול ".
מרקס, העוסקת בקריאייטיב ופעילויות לקידום מותגים , הוקמה בשנת 2005 על ידי עודד נצר ויניב פרידמן משיקה את מודל השיווק העגול ללקוח. במסגרת המודל מטופל הלקוח באמצעות שילוב ייחודי של יכולות החברה בינהן : קריאייטיב מנצח, גישות קידום מכירות קלאסיות, מקסום ההנעה לפעולה, בשילוב אלמנטים של שיווק גרילה.
סגירת המעגל במודל השיווק העגול – נעשית על ידי כלי מדידה והערכה לפעילות שפותחו במרקס.
יניב פרידמן , מנכ"ל משותף: תמיד נשאלת, בפעילות שיווק חוויתי ,השאלה – האם הקריאייטיב תרם להעברת המסרים או שמא היה גימיק בלבד. לשם כך יצרנו כלי הבוחן את העברת המסרים ללקוח לאחר החוויה עם המוצר או השירות .
לוגו החברה, עוצב מחדש על ידי אלי מנצר , מעצב צעיר ומבטיח, המנהל כיום את סטודיו החברה. הלוגו מציג את מטרת החברה שהיא בראש ובראשונה קידום המותגים של לקוחותיה על ידי שיווק קריאייטיבי.
לחברה לקוחות בתחום המזון, הסלולר, תרופות, בריאות, מחשבים ועוד.
www.marks.co.il