חברת הרהיטים AEF יוצאת במיתוג חדש "כדי להחליף ספה לא צריך לקום ממנה".

הקמפיין יוצג באתרים מובילים תוך מתן דגש מיוחד על השוק הרוסי.


החברה משווקת את הרהיטים באתר הרכישות המקוון שלה בו מוצג קטלוג הרהיטים , מבצעים ועוד.



תקציב הקמפיין כ 50,000$. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום האינטראקטיבי wwm מקבוצת קונקטיב גרופ .



wwm מתמחה בקמפיינים אינטראקטיביים תוך שימוש באסטרטגיות אינטרנטיות כוללות העונות במדויק על צרכי הלקוח ומותאמות לכל לקוח ולקוח.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים