חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון) יוצאת בקמפיין טלוויזיוני בהשתתפות עובדים בחברה

סרט הפרסומת מספר על תלאותיה של אימא בדרכה, במזג אוויר סוער, להביא לבנה החולה מרק, כשבסופו של דבר כשהיא כבר מגיעה אליו היא מגלה שהוא מצא דרך מהירה וטובה יותר להבריא- דקסמול קולד. בסרט משתתפים גם עובדים ממערך המכירות של החברה כניצבים.



הקמפיין בעלות של 2.5 מיליון ₪ יעלה בערוצים המסחריים בטלוויזיה: 24,10,2 ו-9.




נירה רוטשילד, מנהלת השיווק בדקסל פארמה (דקסון) " חברת דקסל פארמה בחרה לשתף את העובדים בפרסומות וקמפיינים של החברה כאמצעי לחיזוק ההזדהות של העובדים עם מותגי החברה ויצירת גאוות יחידה. קמפיין דקסמול קולד מצטרף לפרוייקטים קודמים בהם נעשה שיתוף עובדים, כגון: קמפיין שנעשה לאחרונה למותג אדקס".



"הקמפיין ממצב שוב את דקסמול קולד כמוצר המוביל בתחום הטיפול בתופעות הצינון והשיעול* אשר מבטל את הצורך בפתרונות אחרים.


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים