חברת התרופות "דקסון", משווקת גלולה למניעת הריון "פמינט" יוצאת בקמפיין חדש לסטודנטיות. עלות הקמפיין כ-100,000 דולר. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות, פעילות קד"מ, שיתוף פעולה עם אגודות הסטודנטים השונות והמכללות להגברת המודעות, פריסה ארצית של פליירים באתרים אטרקטיביים לסטודנטים, פעילות בימי הסטודנטים, אתר אינטרנט, הרצאות מקצועיות של רופאים ועוד.
לקראת הקמפיין, חברת התרופות "דקסון" ערכה סקר שבוצע בקרב סטודנטים. תוצאות הסקר הראו כי 87% מהסטודנטיות לוקחות גלולות למניעת הריון באופן קבוע. 68% מהסטודנטים מקיימים תמיד יחסי מין עם בן זוג קבוע, 18% מקיימים בד"כ יחסי מין עם בן זוג קבוע ואילו 14% לא מקיימים יחסי מין עם בן זוג קבוע.
"פמינט" הינה גלולה למניעת הריון במינון נמוך מבית "דקסון" (הגלולה הסגולה). מחקרים מוכיחים כי "פמינט" משפרת את איכות החיים, אינה משפיעה על משקל הגוף ומשפרת את מראה העור.