כצט" (CTS), אחת מחברות הפארמה המובילות בישראל, תשקיע כמיליון ₪ בהשקת מהדורה מוגבלת, למותג פמינה" – תחליב רחצה נשי אישי. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום דיגיטלי רחב, באמצעות משרד הפרסום "ענבר-מרחב-ניסן", בהיקף השקעה של כ- 500,000 ₪. הקמפיין אשר יעלה לאוויר בתאריך 20 למאי, יתמוך במסר המותגי החדש של המותג: "להיות אשה זה פמינה".
המהדורה המוגבלת של פמינה בעיצוב אופנתי black & white, בניחוח וניל-פצ'ולי מרענן תושק אריזה יוקרתית המתכתבת עם הצבעים הטרנדיים לקיץ 2013- שחור ולבן.
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט", מוסרת: "המהדורה המוגבלת של פמינה בצבעי שחור לבן, עוצבה בהשראת טרנדים אופנתיים בינלאומיים. אנו פועלים לחזק את המסר "להיות אישה זה פמינה" ולהעניק ללקוחה שלנו את המוצר הנשי ביותר המתכתב עם מגמות נשיות אופנתיות בעולם".
"פמינה" black & white בעלת רמת חומציות 3.5 pH, המשמרת את האיזון העדין ותורמת לחיזוק ההגנה הטבעית של האזור האינטימי. מבוססת על הרכיבים הפעילים מהן מורכבת פמינה הקלאסית עם תוספת של ניחוח וניל פצ'ולי. רחיצה יומיומית בפמינה black & white מנקה בעדינות ומרעננת. התחליב מתאים לשימוש יומיומי לנשים בכל גיל כמו גם לתקופת המחזור החודשי. מתאימה לנשים בכל גיל.