ההשתלמות כוללת מפגשי העשרה במגוון תחומים – קריאטיב, אסטרטגיה, יחס"צ, מחקר, משחקי עסקים חשיבה יצירתית ועוד והיא נמשכת כתשעה חודשים.
ורד בטש סמנכ"ל הבצפר: "במציאות התחרותית של חיינו העסקיים, חברות רבות מנסות לפתח יתרון יחסי ולהפוך/להישאר מובילות בתחומן. ולכן, עליהן לפתח את שדרת הניהול שלהן בכל הדרגים. הבצפר על בסיס יידע מצטבר בבצפר בנה מערכי שיעור מודולרים לחברות ולארגונים המעוניינים להשביח את עובדיהם, כל אחד על פי צרכיו. בפגישות שערכנו עם חברת טבע ישראל נבנתה תוכנית כוללת למנהלי מוצרים משלוש יחידות שונות: תרופות עם מרשם בלי מרשם ושיווק מוצרי קהילה".