חברת יוניליוור משיקה אתר חדש וראשון מסוגו למותג קנור תחת הקונספט הפרסומי המלווה את המותג: "YO הפתעת אותי" .
האתר מושק באמצעות חברת האינטראקטיב Tribal DDB Tel Aviv , המתמחה בפרסום ושיווק דיגיטאלי, וינוהל על ידי חברת UNIK, המתמחה במתן מענה שיווקי לחברות בתחום האינטרנט.
אתר קנור החדש www.knorr.co.il יציע לגולש הישראלי חוויה קולינרית עשירה והצצה מרהיבה לעולם הבישול. באתר יימצאו מתכונים ייחודים מכל גווני הקשת הגסטרונומית –צמחוניים, בשריים, דיאטטיים, דלי מלח, מאכלים מארצות מוצא שונות ועוד. בנוסף יוצגו מתכונים, קלים לצד מורכבים, שנכתבו במיוחד עבור אתר קנור.
כחלק מהמגמה לספק את כל עולמות התוכן הקולינריים, יציע האתר כתבות תוכן בנושאים גסטרונומיים שונים, מאמרים על תרבות האוכל מכל העולם, כתבות בנושאי בריאות ואוכל, טיפים סודיים לבישול ואפייה מטובי המומחים בארץ ועצות שיעזרו להפוך כל ארוחה להפתעה מרגשת.
עוד יציע האתר מועדון לקוחות קולינארי: הגולשים שיירשמו למועדון הלקוחות יקבלו באופן שוטף מתכונים, עדכונים והטבות, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם.
יואב גאון, מנהל מותג בכיר קנור: "כמותג המוביל את עולם הקולינריה בישראל, שמנו לעצמנו בקנור מטרה להציב קנה מידה חדש בעולם הבישול בארץ, ולהפתיע את הצרכנים, כל פעם מחדש, בחידושים קולינריים ותוכניים. האתר החדש נועד לתת מענה לקהל רחב של צרכנים וחובבי בישול, המחפשים חידושים בעולם האוכל, ודרכים חדשות להפתיע וליצור ריגוש בכל ארוחה. בנוסף לתוכן העשיר והמגוון, ולעיצוב המיוחד, יציע האתר כמה מנגנונים ייחודיים וחדשניים שיעשירו את חווית הגלישה. אני סמוך ובטוח כי האתר יפתיע את הגולשים, יעמיד סטנדרטים חדשים בעולם האוכל הישראלי ויהווה מענה זמין, רחב וחדשני לקהל הצרכנים הרחב."