חברת יוניסל (unicell) הודיעה היום כי היא מקימה את "Mobi" חברה לפרסום סלולרי הראשונה בישראל. החברה מתמחה בפרסום אינטראקטיבי במדיה הסלולרית, ביצירה וניהול תוכן סלולרי עבור מותגים ובבניית מועדוני לקוחות סלולריים.
יוניסל מקבוצת קרדן היא חברת שירותי הסלולר הוותיקה והגדולה בישראל ובין לקוחותיה נמנים חברת קשת, קוקה-קולה, דפי זהב, אגד, אל על, סופר-פארם, בנק דיסקונט ועוד רבים אחרים. בראש "Mobi" יעמוד גיא עמי-עד ששימש בעבר כסמנכ"ל לקוחות בחברת האינטראקטיב פרופייל. "Mobi" תתבסס על טכנולוגיה ייחודית לחשיפת תכנים, הפצה וניהול תוכן סלולרי שפותחה בחברת יוניסל, ועל פתרונות חדשניים למשרדי פרסום, משרדי אינטראקטיב ומפרסמים.
הפרסום הסלולרי (מובייל אינטראקטיב) נחשב לאחד מענפי הפרסום בעלי פוטנציאל הצמיחה הגבוהים ביותר בעולם. חברת המחקר אי מרקטיר פרסמה באחרונה מחקר מקיף לפיו היקף הפרסום ברשתות סלולריות בעולם הסתכם בשנת 2006 ב 1.5 מיליארד דולר והוא צפוי להגיע לכ- 14 מיליארד בשנת 2011, אנליסטים אחרים בתחום מעריכים כי ההוצאה לפרסום סלולרי מכלל הפרסום המקוון תגיע מ 5.4% בשנת 2006 ל 21% עד לשנת 2011.
לדברי מוטי ענו, סמנכ"ל יוניסל, ההחלטה להקים את משרד הפרסום הסלולרי באה לאור היקף פעילות הולך וגדל של קמפיינים שבוצעו ב- 2006 והסכמי שיתוף פעולה עם משרדי אינטראקטיב מהמובילים בישראל, כגון גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי, ארק אינטראקטיב, אידאולוג'יק, חברת טופ מדיה, סאצ'י אינטראקטיב ואחרים וזאת על מנת לתת שירות מקיף למפרסמים ומשרדי פרסום. "אין ספק שגיא עמי-עד מביא עימו את הנסיון המקצועי היחודי שלו בתחום זה ואנו צופים כי הלקוחות יראו בפעילות זו נדבך חשוב בכל פעילות פרסומית."
"2006 הייתה השנה הראשונה בא החלו להיבנות מודלים אמיתיים לשילוב מפרסמים במדיה הסלולרית ותחום זה צפוי לגדול מאוד בשנת 2007. הקמפיינים הסלולריים הראשונים בניהול "Mobi" יצאו כבר לדרך במהלך השבועות האחרונים", אומר גיא עמי-עד, מנהל הפעילות, לדבריו חברת "Mobi" שמה לעצמה מטרה ליצור נקודות מפגש איכותיות וידידותיות בין מפרסמים למנויי סלולר שייצרו ערך מוסף למנויים ואפקטיביות אמיתית ומדידה עבור מותגים וחברות.