בטיים מגזין אומרים:
"שעמום המגיפה היטיב עם חברת מאטל, החברה שעומדת מאחורי כמה ממותגי הצעצועים
האיקוניים ביותר בעולם, כולל ברבי ו Hot wheels. מכירותיה המקוונות ב -2020 עלו ב -50%, מכיוון שבובות, משחקים ופאזלים,
נחטפו מהמדפים הווירטואליים.
למרות זאת, המנכ"ל ינון קרייז כבר
לא רואה במאטל חברה לייצור צעצועים בלבד. במקום זאת, הוא אומר, מה שהם עושים זה IP, עם עשרות פרויקטים של קולנוע וטלוויזיה
בפיתוח והפקה בשותפות עם חברות בידור גדולות ושחקנים גדולים. (תחשוב על סרט ברבי,
שנכתב יחד על ידי גרטה גרוויג ונח באומבך, בכיכובם של מרגוט רובי, ותוכניות המשחק
של אונו ו- Whac-A-Mole.)
"ההזדמנות עבורנו היא להתרחב מעבר למעבר הצעצועים", אמר קרייז למגזין
טיים.
יצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021. הכנסות החברה,
שמוכרת בעיקר בשל בובת ברבי הפופולרית, זינקו ברבעון הראשון ב-47% לעומת הרבעון
המקביל. כמו כן החברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לצמיחה שתנוע בטווח
שבין 6%-8%.
ההכנסות מבובות, בהובלת
אחד המותגים המוכרים בעולם הצעצועים – בובת הברבי – זינקו ב-22% לעומת התקופה
המקבילה.
גם בישראל נרשמה צמיחה
יפה וגידול משמעותי במכירות החברה ברבעון הראשון של 2021. EFN United היא נציגת
מאטל בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של מאטל ברשתות וחנויות בישראל.