חברת "מאיר בייגל" יוצאת במהלך של מיתוג מחדש לרגל חגיגות 45 שנה לחברה.
החברה מתמחה בייצור ושיווק בייגלה, גריסני ופירורי גריסני. מאיר בייגל תשקיע למעלה מ- 500 אלף דולר במהלך, הכולל יצירת שפה תקשורתית חדשה לצרכן.
המיתוג החדש של מאיר בייגל, כולל מתיחת פנים ללוגו החברה, מתיחת פנים לליין המוצרים הכולל חידוש אריזות, וקמפיין פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי, הכולל טלוויזיה, רדיו, עיתונות ומסע קד"מ רחב בנקודות המכירה. לדברי גלעד זילברברג, מנכ"ל ובעלים חברת מאיר בייגל: "המהלך נועד להזרים דם חדש לקטגוריה וליצור חווית טעם וקנייה חדשה לצרכנים".
לדבריו: "היתרון היחסי של מאיר בייגל, הינו ביצירת חווית טעם של פעם שלא ניתן לקבל אותו היום בקווי ייצור של הקונצרנים הגדולים, ובתוך כך להגדיל את בסיס הצרכנים ולהצמיח את הקטגוריה. המטרה במהלך להחזיר באמצעות המיתוג החדש עטרה ליושנה ולנכס מחדש את האיכות והטעם שהיו נכס צאן ברזל בחברה עד לשנות ה- 90".
עוד מסר כי: "בעקבות מחקרים ונתונים שאספנו מהעולם, קטגוריית הבייגלה נמצאת בצמיחה בשווקים מפותחים כמו אנגליה וצרפת, בהיקף של כ-15% בשנה, בעוד שבישראל נמצאת כיום הקטגוריה בסטגנציה. השפה התקשורתית החדשה הינה על הבייגלה בהווייתו הישראלית, ומאופיינת בשפה פשוטה בגובה העיניים, שקיפות, איכות ופאן.זאת, בעוד שהקטגוריה כולה בשוק "מוטה מחיר" משתמשת בגימיקים ובשפה לא לוקאלית, בעלת אוריינטציה אמריקאית.
בשבילנו בייגלה הוא חלק מהוויה יומיומית , הוא איתנו בכל מקום ומתאים לכל אחד, ולכן להבדיל ממתחרינו הפונים לילדים, בשבילנו בייגלה הוא לכל המשפחה ובכל מקום".
חברת מאיר בייגל הנמצאת בבעלות גלעד זילברברג הוקמה בשנת 1962 תוך התמחות בייצור בייגלה וגריסיני. בשנת 1970 הפך המפעל לשחקן המוביל והאיכותי עם 25% נתח שוק בבייגלה ושליטה בשוק הגרסיני. בשנות ה- 90 נכנסו לשוק שחקנים גדולים כמו אסם ובייגל בייגל, המפעל נשחק, ובשנת 2000 ירד ל- 2% נתח שוק בלבד ועמד על סף סגירה. בשנת 2001 נרכש המפעל ע"י איש העסקים גלעד זילברברג, שהחליט להשאיר את שם המפעל, ומאז במהלך 6 השנים האחרונות המפעל נכנס לתהליך של עבודה קשה ומאומצת תוך תהליך הבראה. כיום, מהווה החברה למעלה מ- 20% (מנתוני נילסן) מהשוק, מתוך מטרה להגיע ל- 25% בשנת 2007.
שוק הבייגלה מוערך בכ- 95 מיליון שקל. למאיר בייגל נתח שוק של למעלה מ- 20%, והחברה מהווה את השחקן השני בגודלו בשוק, לפני בייגלה אוסם. מנתוני נילסן מאיר בייגל מהווה רבע מהשוק במונחים כמותיים.