חברת 'מגזרים' מדווחת כי גלויות TAKE שהפיקה לקמפיין 'ספרייט' במגזר הרוסי מסתמנות כהצלחה

הגלויות הופקו על ידי חברת 'מגזרים' המתמחה במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים רוסי, ערבי וחרדי בישראל. במסגרת קמפיין למותג 'ספרייט' למגזר הרוסי יצאו גלויות ייחודיות, בהן הבקבוק הוא הכוכב הפורץ את המסגרת הרגילה של הגלויה.


רוית חבקוק מנהלת מחלקת קידום מכירות ב'מגזרים': "כתוצאה מהקמפיין דיווחו בעלי מקומות בילוי כי הגלויות "נחטפות" והם מבקשים מילוי נוסף לאחר כשבועיים בלבד.חשוב לציין כי הסטנדרט לגמר סבב גלויות עומד על כחודשיים. שבועיים הנם זמן חסר תקדים. הגלויות בולטות מאוד על הסטנדים, ומעולם לא הופקו גלויות מיוחדות בתלת מימד למגזר הרוסי".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג