רק לפני כשבוע הוסרה חובת התו הירוק, ובתזמון
מושלם, חברת מרס, ענקית הממתקים הבינלאומית משיקה קמפיין שמדבר על החיים שאחרי הסגרים
והקורונה. הקמפיין הטלוויזיוני, מייצר קישור רלוונטי לאירועי זמננו ומציג מספר דמויות
ברגעי הסגר הבלתי נשכחים וכן בסיטואציות שבהן
הדמויות 'חוזרות שוב לעולם האמיתי'.
הפרסומת מציגה אנשים הנמצאים בבידוד
הביתי כבר חודשים. לפתע הרדיו מכריז כי כבר
בטוח להסתובב בחוץ. בהתחלה אנשים עדיין לא
מאמינים לבשורה. גבר מציץ בחשש מביתו, נאחז בחבילת נייר טואלט, צעירה שמתרוממת
מתחת לערמות קופסאות של פיצה, מרמזת על כמויות ה'טייק אוויי' שהוזמנו במהלך הסגר ואלו
רק חלק מהדוגמאות לסיטואציות שכולנו הכרנו מקרוב ומזדהים איתן. אבל ההתרגשות
האמיתית מגיעה כאשר אנשים פורצים החוצה מאושרים ומשוחררים סוף סוף, לרחובות
ולפארקים. עכשיו כולם חוגגים את כל מה שייחלו וקיוו לו בזמן הסגרים – החופש לשוב ולהיפגש
אחד עם השני. אלא שהמפגש המיוחל פנים אל פנים, מביא איתו הכרה במראה המוזנח שסיגלנו לעצמנו – לבושים בפיג'מה וחלוקים, שיער סתור ועוד. כאן
נכנס מסטיק אורביט לתמונה ומציע את הרענון שיעזור לכולם במפגש הראשוני כולל גם נשיקה רעננה עם המסר Re-unite
refreshed.
הקמפיין מושק תחת שורת התגים 'Get Your Ding Back' של ORBIT®, המקדמת ביטחון ויצירת קשרים
מחודשים עם אחרים לאחר הריחוק החברתי. המשימה של ORBIT® היא לעודד אנשים להחזיר את ניצוץ! 'שלהם
לאחר שהייה כה ממושכת בבית, והקמפיין החדש יעזור להעביר את המסר הזה בצורה מהנה,
הומוריסטית וקלילה. בעולם עלתה הפרסומת עם תחזית אופטימית
לעתיד הקרוב – sometime in the near future ורק בישראל הפרסומת עלתה עם המסר המעודכן – הנה יצאנו מתקופת
הקורונה שהיתה בעבר הלא רחוק – in the not too distant past.
הפרסומת בת ה -30 שניות תשודר בפריים טיים בטלוויזיה , למשך שישה שבועות החל מה-1/6 בגרסאות המלאות ובגרסה
מקוצרת.
רוית קלוד, מנכ"לית מרס ריגלי ישראל, אמרה: "הקמפיין הבינלאומי החדש
של אורביט מתייחס לרגע עליו כולנו חלמנו בשנה האחרונה, לבשורה שאפשר לחזור לחיים
נורמליים. אחרי חודשים ארוכים של התבודדות וסגרים, אנשים בכל העולם משוועים להביע
רגשות ולהתחבר. בחצי קריצה הקמפיין מזכיר לנו להתרענן ולחזור להרגלי ההגיינה כדי
שהחזרה לשגרה תהיה נעימה. בארץ, התאמנו את הפרסומת למציאות המקומית ולעובדה שיצאנו מהסגר לפני מספר
שבועות.. קטגוריית המסטיקים נפגעה בתקופת הקורונה ואנו עדים להתאוששות די מהירה
בעקבות החזרה לשגרה.
אורביט הינו המותג המוביל והחדשני בקטגוריה",
מוסיפה קלוד, "וכעת עם החזרה לשגרה, הקמפיין מחזיר למודעות הצרכנים את הצורך
בהתרעננות ושמירה על היגיינת הפה כחלק מהשגרה החדשה – ישנה."