חברת מרס משיקה קמפיין חדש של אורביט: 'הקאמבק הגדול', אחרי הקורונה.

רק לפני כשבוע הוסרה חובת התו הירוק, ובתזמון
מושלם, חברת מרס, ענקית הממתקים הבינלאומית משיקה קמפיין שמדבר על החיים שאחרי הסגרים
והקורונה. הקמפיין הטלוויזיוני,
מייצר קישור רלוונטי לאירועי זמננו ומציג מספר דמויות
ברגעי הסגר הבלתי נשכחים וכן בסיטואציות
שבהן
הדמויות
'חוזרות שוב לעולם האמיתי'.


הפרסומת מציגה אנשים הנמצאים בבידוד
הביתי כבר חודשים. לפתע הרדיו מכריז כי כבר
בטוח להסתובב בחוץ. בהתחלה אנשים עדיין לא
מאמינים לבשורה. גבר מציץ בחשש מביתו, נאחז בחבילת נייר טואלט, צעירה שמתרוממת
מתחת לערמות קופסאות של פיצה, מרמזת על כמויות ה'טייק אוויי' שהוזמנו במהלך הסגר ואלו
רק חלק מהדוגמאות לסיטואציות שכולנו הכרנו מקרוב ומזדהים איתן. אבל ההתרגשות
האמיתית מגיעה כאשר אנשים פורצים החוצה מאושרים ומשוחררים סוף סוף, לרחובות
ולפארקים. עכשיו כולם חוגגים את כל מה שייחלו וקיוו לו בזמן הסגרים – החופש לשוב ולהיפגש
אחד עם השני. אלא שהמפגש המיוחל פנים אל פנים, מביא איתו הכרה במראה המוזנח שסיגלנו לעצמנו – לבושים בפיג'מה וחלוקים, שיער סתור ועוד. כאן
נכנס מסטיק אורביט לתמונה ומציע את הרענון שיעזור לכולם במפגש הראשוני כולל גם נשיקה רעננה עם המסר
Re-unite
refreshed
.


הקמפיין מושק תחת שורת התגים '
Get Your Ding Back' של ORBIT®, המקדמת ביטחון ויצירת קשרים
מחודשים עם אחרים לאחר הריחוק החברתי. המשימה של
ORBIT® היא לעודד אנשים להחזיר את ניצוץ! 'שלהם
לאחר שהייה כה ממושכת בבית, והקמפיין החדש יעזור להעביר את המסר הזה בצורה מהנה,
הומוריסטית וקלילה.
בעולם עלתה הפרסומת עם תחזית אופטימית
לעתיד הקרוב –
sometime in the near future ורק בישראל הפרסומת עלתה עם המסר המעודכן – הנה יצאנו מתקופת
הקורונה שהיתה בעבר הלא רחוק –
in the not too distant past.

הפרסומת בת ה -30 שניות תשודר בפריים טיים בטלוויזיה , למשך שישה שבועות החל מה-1/6 בגרסאות המלאות ובגרסה
מקוצרת.


רוית קלוד, מנכ"לית מרס ריגלי ישראל, אמרה: "הקמפיין הבינלאומי החדש
של אורביט מתייחס לרגע עליו כולנו חלמנו בשנה האחרונה, לבשורה שאפשר לחזור לחיים
נורמליים. אחרי חודשים ארוכים של התבודדות וסגרים, אנשים בכל העולם משוועים להביע
רגשות ולהתחבר. בחצי קריצה הקמפיין מזכיר לנו להתרענן ולחזור להרגלי ההגיינה כדי
שהחזרה לשגרה תהיה נעימה.
בארץ, התאמנו את הפרסומת למציאות המקומית ולעובדה שיצאנו מהסגר לפני מספר
שבועות.. קטגוריית המסטיקים נפגעה בתקופת הקורונה ואנו עדים להתאוששות די מהירה
בעקבות החזרה לשגרה.

אורביט הינו המותג המוביל והחדשני בקטגוריה",
מוסיפה קלוד, "וכעת עם החזרה לשגרה, הקמפיין מחזיר למודעות הצרכנים את הצורך
בהתרעננות ושמירה על היגיינת הפה כחלק מהשגרה החדשה – ישנה."

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח