קהל של 245,000 אלף סטודנטים עתיד להגיע לימי הסטודנט שיהוו פלטפורמה לפעילויות קד"מ ותדמית עבור המותגים החזקים בשוק.
על פי נכס & אינטלקט , "אחת מחברות הטבק כבר סגרה פעילות ייחודית ומפתיעה בשלושה קמפוסים שונים. מאבקים על הבכורה מתנהלים השנה בתחום המשקאות, בימים אלו מתקיים משא ומתן מתקדם מול טמפו והחברה המרכזית למשקאות המגלות עניין ומתחרות ביניהן על כניסה לקמפוסים הגדולים עם דגש על אוניברסיטת תל-אביב. התעניינות קיימת בגזרת מותגי משקאות האנרגיה, כאשר בין המותגים המובילים: רד בול, XL והמותג החדש blu. בין נותני החסות השונים שכבר הבטיחו את מקומם: דיונון, איסתא וחברות הקונדומים".
נותני החסות השונים יבואו לידי ביטוי בתוכן ייחודי באירוע המחבר בין קהל הסטודנטים לערכי המותגים, כמו כן בקמפיין האירועים במדיות השונות, לוחות מודעות בקמפוסים, ניוזלטר, אתרי האגודות, דיוור ישיר לבתי הסטודנטים ובמדיות ארציות הכוללות טלוויזיה, אינטרנט, מגזינים ורדיו. כמו כן יקיימו הספונסרים פעילות BTL.
בין המתחמים בימי הסטודנט השונים: במות אומנים, מתחמים אלקטרונים, רחבת סלסה, באנג'י, הקרנות סרטים, סטנד אפ, פעילויות ספורט, יריד אומנים ודוכנים של עמותות חברתיות.
גיא קלנר מנכ"ל נכס & אינטלקט: "השנה אנחנו מציעים ללקוחותינו השונים להיכנס לימי הסטודנט הגדולים על פי פריסה ממוקדת הנכונה ללקוח על מנת למקסם את הזהות בין המותג לקהל. אנו מאמינים כי על אף המיתון, צפי החסויות לא יפגע וזו מאחר ואירועים אלו מהווים פלטפורמה ייחודית וחסרת תחרות בכל הקשור ליכולת להגיע לקהלים צעירים ומפולחים באופן ישיר ומקצועי".