חברת נכס, המתמחה בשיווק ופרסום לקהל הסטודנטים משיקה אתר חדש וייחודי. מלבד מידע אודות השירותים והמוצרים של החברה האתר מכיל תכנים אינפורמטיבים ואינפורמציה סטטיסטית על עולם הסטודנטים בישראל וכן נתונים בעלי משמעות למשווקים ומפרסמים המבקשים להבין את עולם הסטודנטים. אותם תכנים הבאים לידי ביטוי בבועות 'הידעת' מתחלפות באתר לקוחים מסקרים שונים שמערכו בארץ בשנים האחרונות.
הגולשים ייהנו מאתר תדמיתי שעוצב בקונספט של קטלוג אופנה ומכיל רכיבי פלאש שונים. הצילומים באתר החדש והאומנותי צולמו על ידי צלם האופנה ינאי יחיאל (טיים אאוט, הארץ , בלייזר, שבעה ימים ועוד) והעיצוב שייך לסטודיו אנזילביץ'.
נכס הנה חברה המתמחה בשיווק ופרסום לעולם הסטודנטיאלי תוך שימוש בעולמות התוכן שלהם. לחברה היכרות עמוקה, ניסיון, ידע וקבלות והיא המובילה בארץ בגיוס חסויות ובהפקת אירועים איכותיים וקמפיינים פרסומיים במגזרי הצעירים והסטודנטים. לאחרונה הפיקה פסטיבל הסטודנטים הגדול בארץ, יום הסטודנט אוניברסיטת תל-אביב והייתה שותפה לגיוס החסויות של מרבית ימי הסטודנט בכל הארץ.
גיא קלנר, מנכ"ל נכס מסר בתגובה: "בהמשך לתהליכים בשוק הסטודנטים בשנים האחרונות ותהליך המיתוג שהסתיים לפני כמה חודשים, משיקה נכס אתר חדש הזוכה לשפה גרפית חדשה הממצבת אותנו מול הלקוחות המסחריים כגשר לקהל הצעירים, הטרנדי, האורבני ומוביל הדעה".