יצרנית המשקאות סופר דרינק נכנסת לראשונה לשוק התה הקר בהשקעה כוללת של מיליון שקלים ומשיקה בימים אלה משקה חדש "אייס טריפ" אפרסק. במסגרת החדרת המותג מרעננת סופר דרינק את יתר סדרת המותג טריפ באמצעות עיצוב טכנולוגי חדש של הבקבוקים.
כניסת סופר דרינק לשוק התחרותי של קטגורית התה הקר מהווה חלק מתוכנית כוללת אותו עברה חברת סופר דרינק במהלך השנה האחרונה, אשר כלל מיתוג מחדש והשקת מוצר חדש- משקה האנרגיה טורבו.
לדברי אורן מיכל, מנכ"ל ובעלים חברת סופר דרינק, "שוק התה הקר נמצא בתחילת דרכו והכיל עד היום שני שחקנים בלבד". לדברי אורן הראיה לפוטנציאל הגלום בקטגוריה היא הגדילה המואצת של כ 50% בממוצע בשנתיים האחרונות. "לאחר מחקר ארוך שעסק במציאת פיתרון למענה כולל של הצרכים הקיימים בשוק המשקאות הקלים, קיבלנו החלטה אסטרטגית להשיק מוצר איכותי שהותאם לטעם הייחודי שאותו הצרכן הישראלי מחפש".
"טריפ", שהושק לפני מס' שנים ,מהווה את סדרת מיצי הפאלפ של החברה. המותג מבוסס על סדרת המשקאות הקלים המכילים 15% פרי ובתוספת חתיכות פרי "פאלפ". סדרת "טריפ" מונה כ-9 טעמי פירות שונים כאשר ה"אייס טריפ" אפרסק הוא האחרון בסדרה שהושק המכיל תמצית תה טבעית ייחודית.
שוק התה הקר מוערך בכ- 75 מיליון ₪ בשנה, ונמצא במגמת גידול כאשר ב2005 גדלה קטגורית התה הקר ב 40% ובשנת 2006 ב-60%. השוק נשלט על ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עם המותג נסטי , וויסוצקי עם המותג אייס טי ,כאשר נתחי הצריכה נעים כמחצית באריזות אישיות וכמחצית באריזות משפחתיות של 1.5 ליטר.