חברת פז החלה, בתחילת החודש, להתקין מחירונים בעמודי הפרסום בכניסה לתחנות. במחירונים שעל עמודי הפרסום בכניסה לתחנות פז, יפורסם המחיר הסופי לצרכן לאחר הנחה. עד היום נהוג היה לפרסם את גובה ההנחה אולם, השינויים במחירי הסולר מקשים על הצרכן לעקוב אחר המחיר הסופי שמציעות לו החברות.
בהצעת חוק ההסדרים לשנת 2008 ,מופיעה הצעת חוק של חבר הכנסת גלעד ארדן, ברוח זו.
עד כה הותקנו מחירונים בכ- 40 תחנות מתוך 257 שבבעלות החברה. עמודי הפרסום מוארים בלילה על מנת להקל על הלקוח לראות את המחיר המוצע לו בתחנה.
מפז נמסר הבוקר כי הצבת מחירונים בהם מפורסם המחיר הסופי לצרכן מבטאת את מחויבותה של פז לצרכן ולצרכנות הוגנת. לפני למעלה משנה התחייבה פז לארגון "אמון הציבור", שהוא ארגון ללא כוונת רווח שפועל בתחום האינטרס המשותף לצרכנים ועסקים הוגנים.
פז השקיעה במהלך זה כמיליון וחצי ₪.