חברת פפאיה PAPAYA עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה – קמפיין לנעלי תינוקות "פפאיה בייבי". הקמפיין בהיקף 200 אלף דולרים יעלה למשך 10 ימים בערוצי הטלוויזיה המסחריים. את הקמפיין מובילה ג. יפית, הממליצה על נעלי תינוקות פפאיה בייבי (נעלי צעד ראשון).
לדברי משה אורון, מנכ"ל חברת פפאיה, "מטרת הקמפיין הינה להגביר את המודעות בקרב ציבור ההורים לנעלי התינוקות האיכותיות שלנו, נעליים אשר קיבלו את הציון הגבוה ביותר (ציון 9) בבדיקה שנעשתה ע"י מכון התקנים , עבור מדור צרכנות של עיתון מוביל. מטרתנו היא להיות מובילים בשוק נעלי התינוקות בפרט כמו בשוק נעלי הילדים בכלל".
קרדיטים:
משרד פרסום: ג. יפית
קופירייטר: רז לסניק
במאית: ענת ספרן
צילום: אודי גולן