במסגרת קמפיין הפרסום להשקת קולקציית אביב-קיץ 2006 חברת רנואר משיקה אתר אינטרנט חדש
בו נחשפות לראשונה קולקציית אביב-קיץ 2006 של רנואר ורנואר מן.
חברת רנואר המפעילה את רשת חנויות רנואר ורנואר מן, משיקה השבוע אתר אינטרנט חדש וחווייתי בו נחשפים פריטי קולקציית הקיץ החדשה של רנואר בצורת "summer stories" המציגים מגוון סיפורי קיץ זוגיים בכיכובם של מובילי הקמפיין מורן אטיאס ואיתי תירוש. האתר נבנה ע"י חברת מקאן דיגיטל. כתובת האתר: www.renuar.co.il.
רנואר מציגה את פריטי הלבוש והאביזרים החדשים כחלק מהתרחשות בתוך רחוב קיצי, המזמין את הגולשים לשוטט בסיפורי הקיץ השונים ולעבור מהרחוב הקייצי, הצעיר והטרנדי, אל מאחורי הסיפורים… בכל פינה מסתתר סיפור ייחודי באווירה שונה, בהתאם לטרנדים המובילים את הקולקציה החדשה.
האתר כולל את קטלוג אביב-קיץ 2006 ומציג את כל הפריטים בקולציה עם מחיריהם העדכניים, כאשר הקטלוג ממוקם בתוך חללים תלת מממדיים של חנויות רנואר. אזור נפרד מיוחד לקולקציית הג'ינסים שבו בעזרת האפשרות "זום אין" ניתן לבחון את הפריטים מקרוב, ולהתרשם מהעיצובים השונים והמיוחדים של כל דגם.
בבניית האתר, רנואר שמה לנגד עיניה מתן לצרכיהם הייחודיים והשונים של הגולשים, דוגמת איתור פשוט ומהיר של דגמים ספציפיים, מיקומי חנויות וכו' אך עם זאת העצמת חוויית הגלישה והצגת הדגמים החדשים בהתאמה לקונספט הכולל של קמפיין הקיץ.
באתר ניתן גם למצוא מידע על מבצעים שונים ועדכניים המתקיימים בחנויות, רשימת חנויות ומיקומן, מידע על החידושים בחנויות, רשימת חנויות, עמוד "דרושים" והצעות עבודה, ואפשרות הורדת התמונות כשומר מסך למחשב.