חברת ר.ה. טכנולוגיות פרסמה היום את תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2010

חברת ר.ה. טכנולוגיות פרסמה היום את תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2010.


תוצאות הרבעון השני לשנת 2010:


ההכנסות הסתכמו בכ- 36.3 מיליון דולר, גידול של 82% בהשוואה לכ- 20 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וגידול של 17.4% בהשוואה לכ 30.9 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2010. החל מרבעון רביעי לשנת 2009 החלה עלייה במחזורי הפעילות של החברה שנבעה בעיקר כתוצאה לגידול בהזמנות ובתחזיות המתקבלות הן מלקוחות קיימים והן מגיוס לקוחות חדשים.



הרווח הגולמי הסתכם בכ- 3.9 מיליון דולר (10.7% מהמחזור), בהשוואה להפסד גולמי של כ- 0.1 מיליון דולר (0.6% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד.



הרווח התפעולי הסתכם בכ- 2 מיליון דולר (5.4% מהמחזור), בהשוואה להפסד תפעולי של כ- 1.2 מיליון דולר (5.9% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי נבע בעיקר מעליה במחזורי הפעילות של החברה אשר הביאה לשיפור בשיעור הרווחיות של החברה כתוצאה מצמצום השפעתן של ההוצאות הקבועות. כמו כן, צעדי ההתייעלות של החברה בנושא רכש חומרי גלם ובנושא הבקרה והפיקוח על הוצאות השכר בחברה באים גם הם לידי ביטוי בתוצאות הכספיות.


הוצאות המימון, נטו הסתכמו בכ- 0.8 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות מימון, נטו של כ- 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ושיעורן מהמחזור ירד מ- 9% אשתקד ל- 2% ברבעון הנוכחי.



הרווח הנקי הסתכם בכ- 1.2 מיליון דולר (3.4% מהמחזור), בהשוואה לכ- 0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (0.9% מהמחזור), גידול של כ- 500%.




תוצאות המחצית הראשונה לשנת 2010:


ההכנסות הסתכמו בכ- 67.2 מיליון דולר, גידול של 51.4% בהשוואה לכ- 44.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.



הרווח הגולמי הסתכם בכ- 6.4 מיליון דולר (9.5% מהמחזור), בהשוואה לכ- 1 מיליון דולר (2.2% מהמחזור) בתקופה המקבילה אשתקד.



הרווח התפעולי הסתכם בכ- 3 מיליון דולר (4.5% מהמחזור), בהשוואה להפסד תפעולי של כ- 1.2 מיליון דולר (2.7% מהמחזור) בתקופה המקבילה אשתקד.



הוצאות המימון, נטו הסתכמו בכ- 0.6 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות מימון, נטו בסך של כ-2.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות המימון נובעות בעיקר מריבית על אשראי לזמן קצר.



הרווח הנקי הסתכם בכ- 2.2 מיליון דולר (3.3% מהמחזור), בהשוואה לכ- 0.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד (1% מהמחזור), גידול של כ- 340%.

יעקב רוזנברג, יו"ר דירקטוריון: "ברבעון זה אנו ממשיכים להציג גידול בהיקף המכירות, וזאת בהתאם ליעדים שהצבנו לעצמנו בתכנית האסטרטגית. החל מרבעון רביעי לשנת 2009 החברה חווה גידולים בהזדמנות ובתחזיות הלקוחות אשר באים לידי ביטוי בגידול מחזורי הפעילות של החברה. גידול זה יחד עם צעדי ההתייעלות שהחברה ערכה החל משנת 2008 החלו להניב את התוצאות הרצויות הן בשורת הרווח הגולמי והן בשורת הרווח התפעולי. כמו כן, חב' הבת בארה"ב שבה לפסי ריווחיות ותרמה את חלקה לרווחיות החברה. אנו ממשיכים להתייעל בכל הנושאים הקשורים בבקרה על חומרי הגלם והוצאות השכר בכל חברות הקבוצה. העמקת הפעילות בקרב הלקוחות הקיימים וגיוס לקוחות חדשים הינם חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה."

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159