חברת שסטוביץ משיקה מותג טיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם: BALLOONS (באלונס).
BALLOONS, הינו מותג טיפוח הפונה
לצעירות בגילאי 15-30 וכולל 30 מוצרים במחיר השווה
לכל כיס.
לדברי קרן מושעי מנהלת השיווק: "מדובר במותג צעיר
ומפנק, שיככב בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות ובמדיה החברתית, תוך התמקדות בהתחדשות
מתמדת של מוצרים על מנת לתת מענה לטרנדים
חדשים בתחום. לדבריה: "מדובר במותג המשלב חוויה, איכות ומחיר אטרקטיבי שיונגש
לקהל הרחב".
המוצרים נמכרים במחירים נוחים: בין
10 ₪- 50 ₪ מחיר מומלץ לצרכן .
המותג ישווק ברשתות הפארם, חנויות נבחרות ובאתר האון ליין של שסטוביץ.