חברת A-2-Z תערוך, בשיתוף המכון הישראלי ליצוא ושיתוף בינלאומי, יום עיון שיעסוק בנושא השיווק הבינלאומי באינטרנט. זהו יום העיון ה- 30 בסדרת ימי עיון הנערכים במכון הישראלי לשיווק. הסדרה מספקת ידע וכלים חשובים לצורך הפעלת מערך שיווק באינטרנט, והשתתפו בה כבר מאות יצואנים. יום העיון הקרוב יעסוק בנושא "שיווק וקידום האתר לקהלי מטרה בחו"ל", ויועבר ע"י אלון זכאי, מנכ"ל חברת A-2-Z, מפתח מתודולוגית A-Z לשיווק כולל באינטרנט. יום העיון מיועד למנהלי חברות, מנהלי שיווק מנהלי אתרים והעוסקים בפיתוח עסקי בינלאומי.
יום העיון יתקיים ב- 21 בספטמבר בשעה 9:00, מכון היצוא (בית התעשייה), ת"א.
לפרטים והרשמה: 5142829- 03 או באתר. (לנרשמים דרך האתר מחיר מיוחד)
במהלך יום העיון, "שיווק וקידום האתר לקהלי מטרה בחו"ל", יציג זכאי את הבסיס להכנת תוכנית שיווק לאינטרנט, את האלמנטים הנדרשים בכדי להתאים את אתר האינטרנט למטרות השיווק ויעסוק בתהליך המעקב אחר גולשים באתר וניתוח תוצאות הפעילות ברשת. במהלך היום יוצג ניתוח אירוע של פעילות האינטרנט של חברת אופנה אמריקאית, אשר ביססה את פעילותה באינטרנט.
זכאי: "השיווק באינטרנט הופך למורכב מיום ליום והוא דורש ידע ייחודי לתחום. בימי העיון שאנו עורכים בשיתוף המכון, אנו מספקים ליצואנים את הכלים הבסיסיים להתמצאות בעולם השיווק האינטרנטי. הדבר החשוב ביותר ביום העיון הוא שהמשתתפים לומדים על היתרונות הייחודיים ליצואנים במדיה הגלובלית הזו, וכיצד לנצל אותם בצורה הטובה ביותר."
"בניית תמהיל שיווק כולל הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור ארגון אשר רוצה לתפוס את מקומו באינטרנט. תמהיל שיווק שכזה יכלול הכנת תוכנית אסטרטגית ייעודית לאינטרנט, בניית אתר בהתאם לתוכנית השיווק, פעילות קידום במנועי החיפוש, בניית מועדון חברים ופעילות דיוור, רכישת מדיה על פי ניתוח מקיף של הפעילות באינטרנט, ועוד פעילויות רבות היוצרות מסה קריטית של פעילות. התוצאה של פעילות כזו היא בסופו של דבר רווח ישיר לארגון", אמר זכאי.