חברת CALLPERFUME "כל פרפיום" מרחיבה את המותג ומשיקה קטגוריה ייעודית לבני נוער

רשת הבישום CALLPERFUMEהמתמחה ביבוא ושיווק מותגי בישום בינלאומיים, מביאה בשורה מהפכנית לשוק הבישום הישראלי ומשיקה קטגוריה ייחודית לבני נוער, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪.



קטגוריית בשמי הנוער המכונה TEENS, על שם ה- "טין אייג'רס" העכשוויים, מהווה עולם שלם של בשמים מקוריים, רעננים ומלאי שמחת נעורים המתאימים לצעירים. קטגוריית בשמי הילדים המתפתחת בין גילאי 8-12 מכונה TWEENS , מכיוון שילדים אלה נמצאים BETWEEN בין ילדות לנערות.



שרוני אומר: "כמומחים לבישום, אנו מחוייבים להמשיך ולהביא לישראל מותגי בישום אופנתיים מובילים בעולם, במחירים אטרקטיביים, לכן ואנו רואים בהתרחבות הקטגוריות לילדים ונוער, צורך אסטרטגי, שייתן מענה לביקוש השוק, ואנו צופים שבתחילת שנת 2011, יושקו מותגים נוספים בקטגוריה זו".



לדבריו: "בשנים האחרונות, הולכת ומסתמנת מגמה בולטת בקרב הצעירים הטרנדיים, הבאה לידיד ביטוי בנאמנות למותגים אופנתיים ומפורסמים. עם אריזות צבעוניות ומדליקות בקבוקים מעוצבים, ניחוחות מודרניים וקלילים ושמות מפורסמים, המאפשרים לבני הנוער "ללבוש" מידי יום דמות אחרת ולהשתעשע עם הניחוח".



מוסיף שרוני: "בשנים האחרונות, חלה ירידה משמעותית בגיל צריכת הבושם הראשוני והוא עומד כיום על גיל 8 לעומת 13 לפני כ- 10 שנים. בשל ירידת גיל הצריכה, עולה הצורך בפתיחת קטגוריות ייעודיות לילדים ונוער והשקת מותגים בינלאומיים חדשים בתחום".



מסקרים שנערכו, עולה כי: שוק הבישום בישראל (נשים וגברים) מגלגל כ- 800 מליון ₪ בשנה.



עוד עולה : 88% מצרכני הבישום בארץ הן נשים בגילאי 20-60 נערות בגילאי 12-20 ו- 77% הם גברים בגילאי 20-60 ונערים בגילאי 12-20.



26.8% מהישראלים, רוכשים בושם פעם בחצי שנה, 12.5% רוכשים בושם פעם בחודשיים. 5.1% משתמשים בבושם יותר מפעם ביום, 39.7% משתמשים פעם ביום, 11.9% מתבשמים 2-5 בשבוע ו- 10% מתבשמים פעם בשבוע .



נשים רוכשות כ- 4 בשמים שונים בממוצע בשנה, בעלות של כ- 1500 ₪ בעיקר בקבוקי 50 מ"ל ונערות רוכשות כ- 3 בשמים בשנה, בעלות של כ- 300 ש"ח.



78% אחוז מהנשים מתבשמות מידי בוקר לעבודה, 52% אחוז מתבשמות במהלך היום ו- 89% אחוז מתבשמות בערב לפני יציאה לאירוע.



72% אחוז מהנערות מתבשמות מידי בוקר לפני היציאה לבית הספר ו- 85% אחוז מתבשמות בערב לפני היציאה לפעילות או אירוע.



גברים נוטים לשמור על נאמנות למותג ורוכשים כ- 2 בשמים בשנה בבקבוקי 100 מ"ל, בעלות של 800 ש"ח ונערים רוכשים כ- 1.5 בשמים בשנה בעלות של 250 ש"ח.



84% מהגברים והנערים, מתבשמים לפני יציאה לאירוע, 42% רק אחרי גילוח, 77% מהגברים קונים לעצמם את הבושם ו- כ 20% מקבלים אותו במתנה.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח