חברת מדיה טיקט המתמחה בפתרונות פרסום ומדיה במקומות בילוי, קניונים ומקומות ציבוריים, תשווק בארץ את הטכנולוגיה הדיגיטאלית והאינטראקטיבית של חברת EyeClick, אשר מאפשרת הקרנת תמונות וסרטונים דיגיטאליים על פני רצפה, קירות או תקרה, המגיבים אינטראקטיבית לתנועות בני אדם.
חברת EyeClick הינה סטארט אפ ישראלי הפועל ברחבי העולם ומציע מערכת המקרינה תמונות דיגיטאליות, אשר נבנו בפורמט פלאש. התמונות הדיגיטאליות יודעות להגיב באמצעות חיישנים לתנועת בני אדם על המשטח, לשנות צורה או גודל, להפעיל אנימציות מגוונות, קול ווידאו, כך שהאדם הופך להיות חלק מן הפרסומת או המשחק האינטראקטיבי. כך לדוגמא, האימג' שמוקרן על הרצפה יכול לשנות צורה של פרסומת בעת מעבר אדם או לשמש כבמה עליה ניתן לשחק במשחק כדורגל וירטואלי. מערכת EyeClick פועלת באמצעות מקרן רב עוצמה במקומות פתוחים או סגורים.
לדברי אריאל אלמוס, מנכ"ל EyeClick: "EyeClick מביאה את מהפכת האינטראקטיביות לתחום הפרסום והמדיה. באמצעות המדיה של EyeClick מפרסמים יכולים לתקשר עם קהלי היעד שלהם באופן חוויתי במקומות בהם הם קונים, אוכלים ומבלים ולהעביר להם מסרים בטכנולוגית Rich Interactive Media (מדיה אינטראקטיבית עשירה) שהופכת את הצופה וסביבתו למשתתפים פעילים בתוכן הפרסומי."
מדיה טיקט כבר חתמה על מספר הסכמי פרסום עם מספר מותגים ידועים ומוכרים, אשר יציגו חלק מן הקמפיין שלהם באמצעות המדיה החדשה במספר קניונים בישראל. לחברת מדיה טיקט הסכמים עם כ- 30 קניונים ברחבי ישראל בהם ניתן למקם את המדיה החדשה.
לדברי אבי בן זיקרי, מנכ"ל מדיה טיקט, קמפיינים ומשחקים וירטואליים המבוצעים באמצעות המדיה החדשה של EyeClick מושכים אליהם תשומת לב רבה בשל האינטראקטיביות שניתן ליצור בכל קמפיין וכן באמצעות האפשרויות האינסופיות לייצור משחקים וירטואליים ואינטראקטיבים, היוצרים שיווק חוויתי ממוקד הפונה למיליוני המבקרים בקניונים מדי חודש.
"אחד מן היתרונות של EyeClick גלום ביכולת לנייד את המדיה למקומות נוספים, כאשר בכל מקום המדיה הזו מהווה אטרקציה", הוסיף בן זיקרי.