חברת Kuchi internet planning, המתמחה בתכנון וניהול אסטרטגיה שיווקית ברשת, השיקה השבוע את המהדורה המודפסת של מגזין האינטרנט הישראלי, הראשון מסוגו בארץ.
המגזין הופק ע"י מחלקת השיווק והפרסום של החברה וכולל מגוון מאמרים מקצועיים שמטרתם להעשיר את הידע המקצועי בתחום האינטרנט בקרב הקוראים. כמו כן, המגזין כולל תיאורים מפורטים של "סיפורי מקרה" (Case Studies) המתראים יישום האסטרטגיה של חברת Kuchi בקרב לקוחות החברה.
את המגזין ניתן להזמין באתר האינטרנט החדש של החברה, בכתובת: www.kuchi.co.il, או בטלפון: 03- 9533933
לדברי שאול סלם, סמנכ"ל החברה, בחרנו להפיק את העיתון מתוך כוונה לפתח ולהפיץ את התפיסה החדשה והעדכנית של מדיית האינטרנט, כפי שהיא באה לידי ביטוי בפרוייקטים בארץ ובעולם. כמו כן התייחסנו לנושא המיתון והשלכותיו בכל הקשור לפעילות אינטרנט בחברות
חברת Kuchi הינה חברת אינטרנט מהמובילות בארץ הפועלת כעשר שנים.
בין לקוחותיה המובילים: "אל על", "איסתא", "שמרת הזורע", "פיאט", "יד-2", "הביטאט", "מאדינה מילאנו" ועוד…