modu יצרנית הטלפון המודולרי הקל ביותר בעולם בחרה בישראל להיות המדינה הראשונה בעולם להשקת מכשיריה, שישווקו בלעדית לקהל מצומצם של לקוחות חברת סלקום. מהלך זה בא לקראת ההשקה המסחרית שתתקיים לקראת סוף השנה. השקות נוספות מתוכננות בהמשך השנה גם באירופה, דרום מזרח אסיה ודרום אמריקה.
חברתmodu נחשבת לפורצת דרך עולמית בתחום התקשורת הסלולרית. מטרתה לחולל שינוי ייסודי בחוויית השימוש בטלפונים סלולריים, על ידי התאמת מכשיר הטלפון לצרכיו של המשתמש, סגנון חייו והעדפותיו האישיות.
ההשקה הרכה המתחילה ביום רביעי בישראל, מהווה את יריית הפתיחה של סלקום ו– modu, לקראת השקה מסחרית בסוף השנה במסגרתה יורחב מגוון המוצרים המוצעים. המכשירים המשווקים היום כוללים את הטלפון החדשני ומספר דגמי modu® express jacket.
שיווק הטלפון בישראל נעשה בשלב הראשון לקהל נבחר של קונים. לקוחות אשר ירכשו מסלקום בשלב מוקדם זה את טלפון ה- modu® יקבלו בנוסף בחינם את ה- modu express jacket, אותו ניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים. ערכת ה- modu (הכוללת בנוסף לטלפון ול- jacket גם פאוץ' ייעודי) תימכר בכמות מוגבלת ובמחיר מיוחד של 500 ₪ בחנות סלקום באינטרנט וכן במוקד הטלפוני.
ההשקה המבוקרת שנועדה לשמש את modu וסלקום לפני צאתם להשקה מסחרית מלאה נבנתה על בסיס שיתוף ותגמול הלקוחות כאשר הקבוצה המצומצמת של רוכשי טלפון ה- modu תשתתף במערך פידבק קבוע לצרכי למידה ושיפור עד למועד ההשקה המסחרית. בתמורה להשתתפותם יוכלו לקבל זיכוי מלא בזמן אויר בשווי עלות המכשיר.
שיווק הערכות ילווה באתר ייעודי למכשירי modu אשר אותו תחשוף סלקום ביום ההשקה. (www.cellcom.co.il)
דב מורן, מנכ"ל ומייסד modu, מציין: "ההשקה הראשונית הינה אבן דרך משמעותית בהתפתחותה של החברה. תחילת ההשקה בישראל והבחירה בסלקום, המפעילה הגדולה בישראל, כראשונה להשקת מוצרי modu, חשובה לי באופן אישי, כמי שהקים את modu בראש ובראשונה כחברה ישראלית. סלקום היא סנונית ראשונה וחשובה, בהיותה "בית" ל- modu, וההשקה בישראל היא הראשונה מבין השקות נוספות בעולם המתוכננות להמשך השנה".
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, מציין כי כחברה ישראלית אנחנו גאים לשתף פעולה עם modu שמביאה גישה פורצת דרך לשוק הסלולר הישראלי והעולמי. "מדובר ברעיון חדשני שבמרכזו טלפון סלולרי ייחודי המאפשר ללקוח להתאימו לצרכיו, שימושיו וסגנון חייו. מדובר בהשקה רכה לקראת ההשקה המסחרית שתתרחש בסוף השנה בה נציע ללקוחותינו מגוון רחב של jackets modu שיענה על צרכים שונים של הלקוחות".
עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "אני מאמין שהלקוחות ימצאו ב- modu לא רק מענה למגוון רחב של צרכים אלא בעיקר הנאה וחווית שימוש שונה ומיוחדת. חוויה זו מתבססת על הקונספט הייחודי של modu שמאפשר להחליף את צורת המכשיר, עיצובו ונראותו. שיתוף הפעולה המתחיל היום בהשקה הרכה ויתחזק בהשקה המסחרית שתתרחש לקראת סוף השנה מעניק לסלקום יתרון כמפעילה שפונה לקהל צעיר, דינאמי, שמעריך חידושים בתחום הסלולר".