חברת אדמה מוצרי מזון אורגניים וחברת ההפצה "דיפלומט" חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו חברת דיפלומט תחל לשווק את מוצרי אדמה לרשתות השיווק הגדולות ולרשתות הפרטיות.
קובי אדרי, מנכ"ל אדמה, מציין כי "ההסכם שנחתם עם חברת דיפלומט, שהיא מהטובות והמובילות בענף מוצרי הצריכה, הינו פועל יוצא ממדיניות החברה להרחיב את פעילותה בין היתר באמצעות שיפור הנפיצות והזמינות למוצריה, ובכך להגיע לצרכני המזון האורגני גם ברשתות השיווק המאורגנות וברשתות השיווק הפרטיות.
חברת אדמה מעריכה כי בעקבות הסכם ההפצה יגדלו מכירות "אדמה" בכ- 25% כבר בשנה זו.
שוק המזון האורגני בישראל מוערך בכ – 150 מליון ₪ בשנה אולם קצב הגידול השנתי של התחום עומד על כ- 20% לשנה. אדמה, מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי מזון אורגניים ופעילותה מרכזת מספר מחלקות – ירקות ופירות ,מוצרי חלב,דברי מאפה,מוצרי מכולת,ומחלקת קפואים.
חב' דיפלומט היא חברת ההפצה הגדולה בארץ למוצרי צריכה המוניים, מזון וטיפוח אישי. בין מותגיה ניתן למצוא את היינץ ג'ילט, פמפרס, אריאל, פנטן, מטרנה, סטארקיסט, הוגו בוס ואחרים.