חברת "מיקרומרקט" מקבוצת לניאדו תקשורת משיקה מידעון אינטרנטי: "רק בריאות"



כוכב אינטרנטי חדש החל לנצנץ ברשת, הפעם בתחום הבריאות. חברת "מיקרומרקט" מקבוצת לניאדו תקשורת, מתמחה בשיווק ממוקד בתחום הבריאות והלייף סטייל, השיקה היום את הניוזלטר החדש שלה-כולו על טהרת הבריאות ואיכות החיים.



בלניאדו תקשורת אומרים כי "המידעון ייתן במה לכל מה שמעורר השראה בשיווק בריאות ולייף סטייל בארץ ובעולם. המידעון ישלח למנהלים כלליים ולמנהלי שיווק בחברות העוסקות בתחום, ויהווה פלטפורמה לשיתוף במידע ולשיתופי פעולה בין חברות בתחום הבריאות והלייף סטייל".



מידעון החדש יקרא "רק בריאות" וישלח חינם לאנשי שיווק בדואר האלקטרוני. "מתוך עבודה רבת שנים עם חברות ואנשי מקצוע מתחום הבריאות והלייף סטייל ראינו כי קיים צורך בפלטפורמה שדרכה יוכלו העוסקים בתחום בארץ להתעדכן, ללמוד, להתפתח ואף לשתף פעולה" מסביר אסף לניאדו, מנכ"ל חברת "מיקרומרקט", המתמחה בשיווק ממוקד ומפולח בתחומי הבריאות ואורח החיים הבריא, "ולנישה זו נכנס המידעון".



"תעשיית אורח החיים הבריא בארץ מגלגלת מיליארדי שקלים בשנה", ממשיך לניאדו, "וכוללת את תעשיית התרופות, הויטמינים, המזון הבריא, הקוסמטיקה, הספורט וכן הלאה. זהו כבר הרבה יותר מטרנד, אלא מוצרים שנטמעו והפכו לאורח חיים של ממש. שיווק ופרסום מאות אלפי המוצרים בקטגוריה הפכו בעשורים האחרונים לתעשייה בפני עצמה, שהחלה מכשירה אנשי מקצוע מתחומים שונים בהתמחויות ספציפיות הנוגעות לאורח חיים בריא. מדובר ברופאים, תזונאים קליניים, מהנדסי מזון, מהדסי כימיה וכן הלאה.


המידעון יאפשר לכל החברות אשר עוסקות בתחומים הרלוונטיים לקבל מידע מהארץ ומהעולם ולהיעזר במידע לפיתוח וחדשנות".



הגליון הראשון של המידעון ישלח בסוף חודש אוקטובר 2006 על פי רשימת תפוצה של חברות המשווקות מוצרים מתחום הבריאות והלייף סטייל.



חברת "מיקרומרקט" מקבוצת לניאדו תקשורת, מתמחה בשיווק ממוקד בתחום הבריאות והלייף סטייל, ופועלת כ-10 שנים מול קהלים ממוקדים של רופאים, אחיות, תזונאיות, מדריכי כושר ושוחרי אורח חיים בריא. פעילות החברה חוצה דיסציפלינות שיווקיות וכוללת פעילות one on one, פעילות יחסי ציבור ממוקדת, פעילויות קד"מ מול אנשי מקצוע ופעילות שיווקית מפולחת, תוך ניצול יתרונות האינטרנט ככלי גישה לקהלי יעד מפולחים.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר