חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן משיקה מיתוג מחדש בהשקעה של למעלה מ 1.5 מיליון ₪


חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, יוצאת עם מיתוג מחדש של החברה. עולה בקמפיין להשקת המותג החדש.



תהליך המיתוג החדש, בהיקף של למעלה מ 1.5 מיליון ₪, ארך כשלושה חודשים במסגרתו השיקה פאוזה לוגו חדש המאגד את המותגים המובילים בעולם בתחום פתרונות הקפה לעסקים תחת הלוגו של פאוזה. השפה הפרסומית החדשה של החברה נחשפת בימים אלה באמצעות קמפיין רחב היקף בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אפיקים B2B.



מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק, מציין: "בחרנו בסלוגן "עולם של קפה לעסקים" להובלת המהלך הנוכחי בכדי להדגיש את יכולתה של פאוזה להעניק סוגים שונים של מוצרים ושרותים לסוגים שונים של עסקים. פאוזה כיום, מובילה את הקטגוריה החדשה יחסית ומציעה ללקוחותיה מותגים נבחרים בתחום הקפה לעסקים כגון: לוואצה, אילי, נסקפה, ריסטורה, מוקדור ועוד . אנו מצפים בשנה הקרובה לצמוח ולהרחיב את הקטגוריה כולה ".



הקונספט העומד מאחורי המיתוג החדש משדר את ערכי המותג: איכות, רעננות, הרמוניה ויציבות והוא עוצב על ידי סטודיו אורית יגר, המתמחה בבניית תדמית לחברות בתחום המזון בכלל, הקפה ומכונות הממכר האוטומטיות בפרט. לסטודיו אורית יגר נסיון רב שנים עם פרוייקטים דומים ברחבי העולם, הן עבור חברות ישראליות והן עבור חברות בינלאומיות, אשר הקנו לו כלים לבניית שפה ויזואלית ל"פאוזה" – כחברת מטריה ישראלית המאגדת חברות ומותגים מגוונים, תוך למידת צרכי השוק ואפיון קהל צרכני הקפה המקומי.



שוק פתרונות הקפה לעסקים, הכולל את כל הדרוש לחווית קפה מושלמת: מכונות קפה ומוצריהם, משקאות חמים נוספים, כוסות וכדומה, מוערך בכ- 450 מיליון ₪.



על פאוזה


חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, ללקוחות עסקיים ופרטיים. בין יתר פעילותיה, חברת פאוזה הינה המשווקת הבלעדית של לוואצה בלו ולוואצה אספרסו פוינט, הנציגה הישראלית של חברת לוואצה איטליה – חברת הקפה מספר 1 בעולם.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח