אחרי ארה"ב ואירופה, מגיעים המוצרים של חברת פלוריש-הדס לפלח שוק חדש – למזרח הרחוק. פלוריש-הדס חתמה לאחרונה על עסקת ייצוא עם רשת פארם גדולה, הפעילה בשש מדינות במזרח הרחוק, ובהן סין. העסקה הראשונה שנחתמה היא עם סין, ועומדת על סכום של כמיליון שקלים. במסגרתה, יישלחו רבבות יחידות של סוכריות ג'לי מועשרות בויטמינים (מולטי ויטמין, ויטמין סי וחיזוקית בסוכריות ג'לי בטעמי פירות).
זה מספר חודשים שהחברה מייצאת מוצרים לארה"ב ולאירופה. לאחרונה חתמה החברה על עסקה שנתית גדולה של ייצוא רגיעון, חיזוקית ומוצרי פרופוליס C לארצות הברית. סך היצוא לארה"ב עומד על כ-3 מיליון שקלים בשנה. פלוריש-הדס מייצאת גם לאירופה, למדינות מזרח אירופאיות כרומניה וסלובקיה, בעיקר תוספי מזון ומולטי ויטמין סי בצורת שוקולדים וסוכריות הזוכים להתלהבות רבה. ברומניה חתמה החברה עם המפיץ הגדול ביותר במדינה המשווק את מוצרי החברה ל-23 אלף בתי מרקחת רומניים. סך הייצוא הכולל לאירופה עומד על 2.5 מיליון שקלים.
עם חתימת העיסקה בסין עומד סך הייצוא הכולל של החברה (לארה"ב, לאירופה ולמזרח הרחוק) על כ- 6.5 מיליון ₪ בשנה. החברה ממשיכה במגעים עם מדינות נוספות במזרח הרחוק ומתעדת לסגור בקרוב עסקאות נוספות באזור.
מגמת הייצוא של חברת פלוריש הדס מתרחבת. בחודש האחרון השתתפה החברה בתערוכת תוספי מזון בלוס אנג'לס בעקבותיה קיבלה הזמנות נוספות. בחודש מאי הקרוב תשתתף החברה בתערוכת פרייבט לייבל שתתקיים באירופה. לרגל הייצוא האינטנסיבי החליטה החברה להשיק קטלוג כרומו מפואר באנגלית המופץ בכ-10 אלף עותקים ברחבי אירופה וארה"ב.
סמנכ"ל השיווק של פלוריש הדס, אלחנן ברודי, מציין כי החברה מנהלת מגעים מתקדמים ביותר עם מדינות נוספות באירופה ובמזרח הרחוק. ברודי הוסיף: "המודעות לתוספי מזון וויטמינים החלה בארה"ב. כיום, המודעות גדולה הן באירופה והן במזרח הרחוק. בסין התלהבו ממוצרי סוכריות הג'לי שלנו בשל האפשרות להעניק לילדים ויטמינים שאינם מוגדרים כתרופה". ברודי צופה כי בשנת 2007 יעמוד היקף הייצוא של החברה על 10 מיליון שקלים.