חברת קרביץ עסקים, המתמחה בייבוא ושיווק ציוד משרדי וציוד היקפי למוסדות, חברות וארגונים, משיקה לוגו וזהות תאגידית חדשה, בהשקעה של 3 מיליון ₪. המהלך כולל, יצירת שפה גראפית חדשה שנערכה ע"י משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. במסגרת המיתוג מחדש, משיקה החברה סלוגן חדש: "כל המשרד בקליק אחד".
השפה הגראפית החדשה, תלווה את כל הפריטים החזותיים של החברה החל ממסע הפרסום שיחל בשבוע הקרוב ויכלול מודעות בעיתונות יומית ועסקית, דיוור ישיר, הפקת קטלוג, מראה מחודש של צי המשאיות של קרביץ עסקים ומיתוג צי הרכבים של החברה.
אייל יקר, סמנכ"ל קרביץ עסקים מסר כי: "המהלך נועד לחזק את חזון החברה וערכי המותג תוך זיהוי הצרכים של השוק ומתן מענה מושלם, הכולל בין היתר: טכנולוגיה מתקדמת, ייחודיות וחדשנות".
קרביץ עסקים מגלגלת מחזור מכירות של כ- 180 מיליון ₪ בשנה.