חברת Sagarmatha, המפתחת ומשווקת שירותים לניתוח נתונים שיווקיים והתנהגות לקוחות עבור שוק הקמעונאות, בחרה בפתרון ה-BI של אורקל. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי ₪.
Sagarmatha היתה זקוקה לפתרון המשלב נוחות שימוש, תוך בניית ממשק המתאים בדיוק לתפיסה של החברה, ללא שימוש בתכנות מרובה. הנתונים בהם משתמשת המערכת של החברה מאוחסנים בבסיסי נתונים ארגוניים בעלי היקפים גדולים, ומנותחים בשיטת כריית מידע (data mining).
פלטפורמת APEX של חברת Sagarmatha, הינה פלטפורמה משותפת לקמעונאים ולספקים, המאפשרת קבלת תובנות על התנהגות הקניה ברשת, על מנת ליעל את האסטרטגיה השיווקית והפנייה לצרכן הן מצד הרשת והן מצד הספקים. פעילות המערכת כוללת שלושה שלבים: זיהוי הקונים והפוטנציאל לפעולה, בחירת הפעילות השיווקית הנכונה והפעלתה, תוך שימוש במנוע הפרסונליזציה של החברה וניתוח הפעילות השיווקית ותוצאותיה לאורך זמן.
המערכת של Sagarmatha אופיינה על ידי צוות בעל נסיון עשיר בתחום, בשיתוף נציגי רשתות שיווק ויצרנים, בעיקר מחו"ל, ובהסתמך על ידע נרחב ותחקיר מעמיק על השוק הבינלאומי ועל דרך הפעולה והפיתוח של מערכות דומות בעולם. הנתונים יכולים להיות רלוונטיים בקביעת מבצעים שונים והנחות לפי הרגלי הצריכה.
הפתרון שסיפקה אורקל פותח והוטמע ע"י צוות של חברת Vision.bi, המובילה ביישומי BI ו-Big Data בארץ ובעולם ושותפה עסקית של אורקל.
מומחי Vision.bi שילבו בפרויקט מורכב זה ניסיון רב בעיצוב, הטמעה ופיתוח מערכות בינה עסקית וכן נסיון רב בפיתוח ב-OBIEE תוך מענה לאתגרים בתחום הביצועים, הוויזואליציה ואבטחת המידע.
לדברי שמואל קפלן סמנכ"ל הפיתוח של חברת Sagarmatha: "סרקנו מספר כלים שיאפשרו לנו לעשות ויזואליזציה של נתונים ויאפשרו למשתמש הקצה לתחקר אותם בצורה גמישה בכוחות עצמו ברמות גרעיניות שונות ובחתכים שונים.
OBIEE נותן את המענה האופטימלי מבחינת העושר הגרפי והפונקציונלי וקלות הפיתוח."