חדש בשוק המשקאות הקלים – טריפ לימונדה


יצרנית המשקאות סופר דרינק משיקה משקה חדש מסדרת משקאות הפאלפ בחברה – "טריפ לימונדה" בהמשך לעיצוב מחדש שביצעה לפני כחצי שנה בהיקף של כ-מיליון ₪.



סדרת "טריפ" מונה כ-10 טעמי פירות שונים כאשר משקה הלימונדה הוא המשקה האחרון שמושק בחברה בימים אלו. מהנהלת החברה נמסר כי "השאיפה בחברה היא להתחדש וליצור מגוון גדול ואיכותי יותר של טעמים."



"טריפ", מותג הדגל של חברת סופר דרינק, מהווה את סדרת מיצי הפאלפ של החברה ובעל אחוזי פרי ניכרים. המותג נמכר ברשת הרביעית ובמרכולים ברחבי הארץ במחיר של 4.5 ₪ ליחידה.


אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר