יצרנית המשקאות סופר דרינק משיקה משקה חדש מסדרת משקאות הפאלפ בחברה – "טריפ לימונדה" בהמשך לעיצוב מחדש שביצעה לפני כחצי שנה בהיקף של כ-מיליון ₪.
סדרת "טריפ" מונה כ-10 טעמי פירות שונים כאשר משקה הלימונדה הוא המשקה האחרון שמושק בחברה בימים אלו. מהנהלת החברה נמסר כי "השאיפה בחברה היא להתחדש וליצור מגוון גדול ואיכותי יותר של טעמים."
"טריפ", מותג הדגל של חברת סופר דרינק, מהווה את סדרת מיצי הפאלפ של החברה ובעל אחוזי פרי ניכרים. המותג נמכר ברשת הרביעית ובמרכולים ברחבי הארץ במחיר של 4.5 ₪ ליחידה.