חוגלה קימברלי משיקה מוצר חדש, "פלייטקס ספורט – טמפונים עם מוליך להגנה מושלמת כאשר הגוף בתנועה". המוצר ייתמך שיווקית בהשקעה של כ- 500 אלף שקל.
לדברי איילת הרגש, מנהלת תחום הגיינת נשים בחוגלה קימברלי: "פלייטקס ספורט הוא חזית החדשנות של פלייטקס. ישראל היא המדינה הראשונה שנבחרה להוביל את השקתו מחוץ לארה"ב. המוצר מביא עמו חדשנות אמיתית לנשים בעלות אורח חיים אקטיבי, ובידול משמעותי על המדף. על פי נתוני TGI 57% מהנשים בישראל עושות פעילות ספורטיבית לפחות פעם בשבוע. הפניה שלנו היא לנשים שהן לאו דווקא ספורטאיות בדם, אבל רוצות להרגיש שהן כאלו….כדי להרגיש כך, הן נרשמות לחדר כושר, קונות בגדים, תיקים, ונעלי ספורט, אבל בפועל עושות ספורט פעם בחודשיים. פלייטקס ספורט יתרום להן להרגיש יותר ספורטיביות".
הרגש מוסיפה כי הטמפונים ארוזים אחד אחד בעטיפה איכותית ומעוצבת עם מסרים מדליקים ומצחיקים כמו "period shmirieod". יש למעלה מ-180 אמרות מצחיקות ושונות. הטמפונים משווקים באריזה צבעונית בצבעי ורוד –ירוק זוהר עם נוכחות מאוד חזקה על המדף.
חוגלה קימברלי תתקשר את המהלך באמצעות הסיסמא: Game time. Any time תחת הקונספט: "עם פלייטקס ספורט את כבר מרגישה יותר ספורטיבית." באמצעות מקאן אריקסון. בנוסף, תעלה החברה קמפיין אינטרנט הכולל סרטון קצר וממוקד לקהל נשים בגילאים 15-45 בעלות אורח חיים אקטיבי, דיוור ישיר למועדוני לקוחות של רשתות השיווק ופרסום בכ- 200 חדרי כושר ומועדוני ספורט במלתחות ובמתחמי הפעילות של המועדון, כולל חלוקת ערכות התנסות.