חוגלה- קימברלי משיקה סדרה חדשה לנייר הטואלט "מולט". היקף ההשקעה בפיתוח ובמהלך ההחדרה: כ- 3 מליון ש"ח.
מולט החדש עבר מהפיכה של ממש ברמת המוצר והאריזה. הנייר החדש מבוסס על טכנולוגית יצור נייר חדשה המעניקה תחושה של רכות ולובן, כך שמולט החדש הוא הנייר השני הרך ביותר, אחרי לילי. (על פי מחקר מישוש עיוור שנערך למול "לילי" ו"סופט סילק").
המאפיין העיקרי של מולט החדש הוא הטבעה של לבבות על הנייר שתופיע מעתה על כל סדרת מולט החדש. המטרה בעיצוב הייחודי היא לפתח אג'נדה חדשה בקרב הצרכנים- הצורך בנייר טואלט שהוא גם יפה, מגמה אשר מתפתחת מאוד בעולם בשנים האחרונות, בד בבד עם ההתפתחות וההשקעה בתחום עיצוב חדרי השירותים.
מולט החדש ילווה באריזה המייצרת שפה חדשה על מדפי הנייר טואלט ברשתות, ומייצרת בולטות גדולה על המדף. מחקר מדף שבוצע טרום ההשקה מצא כי אריזה זו זכתה בכל הפרמטרים (בולטות, רכות, יופי ואהדה) וקיבלה ציונים גבוהים מצד הצרכנים.
לדברי אייל מליס, מנהל חטיבת מוצרי הנייר בחוגלה קימברלי: "מטרת המהלך היא להפוך את נייר הטואלט "מולט" למותג מספר 1 בקטגוריית ה-VFM