קמפיין חדש לחברת "חלאבין" מאפשר ללקוחות הישראליים להתרשם וליהנות מניחוחה של סדרה חדשה העולה בימים אלו למדפי הפארם ולרשתות השיווק באמצעות שימוש במתזי ריסוס מבושמים שיפיצו את הניחוח החדש של המותג בערים מרכזיות ברחבי הארץ.
על הקמפיין בהיקף 200 אלף ש"ח אמונה חברת "מדיה וואן".
"על מנת לייצר עניין בסדרת המוצרים החדשה, בחרנו בקמפיין חוויתי שתכליתו לייצר מפגש חושי בין הלקוחות הפוטנציאלים לניחוח החדש שרקחנו. לשם כך הותקנו באוטובוסים ובמוניות שירות מתזים ייעודיים שתפקידם לפזר אל האוויר הפתוח את הניחוח החדש. אלה, הוצמדו למודעות הפרסום המעטרות את האוטובוסים ומוניות השירות ובכך יוצרים למעשה קשר סינרגי חושי בין מראה המוצרים (עין) לניחוח עצמו (אף). בחרנו בקמפיין שכזה מתוך ההנחה כי יהיה נכון להפגיש בין הלקוחות לבין הניחוח המלווה את מוצרי הסדרה בסביבה שאינה טבעית ואף מפתיעה ובכך ליצור עניין ראשוני בניחוח החדש", מסביר נחום סגל מנכ"ל חלאבין.