חמים וטעים התחזקה וצמחה בשנים האחרונות בשוק הקמעונאי בישראל ובשוק הבינלאומי, והגדילה את פריסת מוצרי החברה לכלל רשתות השיווק בישראל. הנראות הגדולה על המדף והגברת התחרות מול המתחרים הגדילה את הצורך ברענון המותג וחידוד חוזקות החברה והקונספט השיווקי.
המיתוג נועד לבדל את "חמים וטעים" מהמתחרות תוך מיצוב החברה ומוצריה כמזון שמוגש "באהבה מכל האמהות שבעולם". בתקופה בה שעות הפנאי התקצרו ולצרכנים אין זמן להכין ארוחות בייתיות בדומה למטבח של אמא, המוצרים של חמים וטעים מהווים פיתרון קל ונוח לארוחה בייתית חמה וטעימה במינימום מאמץ והשקעה של זמן.
חמים וטעים בעלת מחזור של יותר מ-45 מיליון ₪, חולשת על כשליש מנתח השוק של המזון המוכן בישראל, ומייצאת מוצרים לארה"ב, אנגליה, צרפת ויוון. לפי דו"ח סטורנקסט לרבעון השני של שנת 2011, חמים וטעים מובילה את קטגוריית אוכל מוכן קפוא בשרי עם נתח של 21% מהשוק בנוסף חמים וטעים מובילה את קטגוריית מוצרי הטיגון והאירוח ברשתות הפרטיות, עם נתח של כ- 40%.
אבי לוי, מנכ"ל חמים וטעים: "חמים וטעים יוצאת במיתוג חדש כחלק מהתהליך התחדשות של החברה, הכולל השקת ליין מוצרים חדשים ומעבר למפעל חדשני בחולון המשלב עבודת יד עם קדמת הטכנולוגיה בייצור תעשייתי. המיתוג החדש מחדד את קונספט החברה ותמהיל ליין המוצרים, אוכל ביתי ואותנטי המוגש באהבה מאימהות בכל העולם."
האריזות החדשות מבטאות משפחתיות חובקת עולם עם שלל דמויות של אמהות וילדים בלוק צבעוני ושמח. השפה המיתוגית מייצרת טריטוריה תקשורתית שנותנת לאמהות לילדים במה, באמצעותה הן מעבירות מסר של חווייה קולינרית אותנטית מהמטבח הביתי. הלוגו של חמים וטעים מאופיין בנראות ברורה, סיר הבישול מבטא את הפשטות בעשייה במטבח של אמא. צבעוניות המותג משדרת חמימות ביתית.