חצי חינם במהלך מבוסס מחקר

רשת חצי חינם מציגה מחקר צרכנים חדש, פנימי ומקיף, בו עלו מספר תובנות צרכניות מרתקות, אותן חיפשה הרשת ליישם על מנת לעלות בקנה אחד עם הדרישות שהועלו מהלקוחות. מן המחקר עלה כי בכל הנוגע לתחום הקמעונאות, הצרכן הישראלי קונה לפי "הכיס", קרי -עורך השוואות מחירים בין רשתות שונות ולבסוף יבחר ברשת עם המחירים הטובים ביותר. "חוסכים לכם – לא עליכם" הוא המשפט המוביל אסטרטגיה חדשה של חצי חינם בעקבות מחקר צרכנים שביצעה.



המהלך החדש של חצי חינם שם במרכז את סוגיית המחיר ההוגן אל מול עמידה בשאר הפרמטרים הנוספים שחשובים מאוד ללקוח, כפי שעלו מן המחקר, ובמקביל, שימת דגש גם על המחיר האטרקטיבי והתחרותי, וכמות המבצעים הגדולה ביותר.



אורית שלום, סמנכ"לית השיווק של רשת חצי חינם:"ממחקר הצרכנים שערכנו גילינו כי הצרכן הישראלי מבקש 'מחיר הוגן' העונה על מגוון פרמטרים.
אנחנו שמחים לשקף לצרכנים את המאמצים הרבים שהושקעו ברשת על מנת שנוכל להבין באמת את רצונות וצרכי הלקוחות".


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג