חרסה השלימה מהלך שיווקי תדמיתי להשקת זהות מותגית חדשה לחברה

חברת "חרסה", אחת הגדולות בארץ לייצור כלים סניטאריים (למעלה מ- 50 שנה), השלימה בימים אלה מהלך שיווקי תדמיתי רחב היקף – של מיתוג מחדש לחברה, הכולל השקת לוגו חדש והתאמת ויזואלית של כל האמצעים השיווקיים – קטלוג חדש, אתר אינטרנט, אריזות המוצרים, שילוט בנקודות המכירה ועוד. היקף ההשקעה במהלך – כמיליון ₪.



דני וזה, מנכ"ל "חרסה", ציין כי המהלך השיווקי החדש הינו משמעותי ביותר ב"חיי חרסה", שכן "חרסה" הייתה מוכרת לאורך כל שנותיה כיצרנית ייחודית של כלים סניטאריים מחרס באיכות טובה המסוגלת לתת פתרונות "סטנדרטיים" בתחומה. אולם לדבריו "בשנתיים האחרונות הושקעו במפעל החברה כ- 3.5 מיליון דולר ברכישת טכנולוגיות ייצור מתקדמות שמאפשרים לחברה להציג רמות איכות וגימור המעמידות אותה ברמה בינלאומית בשורה אחת עם יצרניות הכלים הסניטאריים המובילות בעולם."



לדברי וזה, הלוגו החדש של "חרסה" עם הסלוגן "להרגיש את החומר" (המוצג בפונטים וצבעים חדשים) ובא לשדר את הפנים החדשות של "חרסה" – כחברה דינאמית, יצירתית וחדשנית.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13