מעל 8,000 גולשים נכנסו לאתר משרד התיירות ברוסית, בקמפיין אינטרנט ראשון מסוגו שערך המשרד בקרב המגזר הרוסי לעידוד תיירות הפנים לאזור הצפון אחרי המלחמה. הקמפיין ברוסית, שנמשך 10 ימים, השתלב בקמפיין הכולל של המשרד תחת הכותרת "ישראל חופשת בצפון". הוא נערך באתרים המובילים בשפה הרוסית בארץ וברוסיה, ויועד לקהל הגולשים הישראלים. לצורך הקמפיין נבנו באנרים מיוחדים, כשהמטרות העיקריות היו לחשוף את קהל הגולשים הרוסי למסר של חופשה בצפון לאחר המלחמה, וכן לערוך להם היכרות ראשונה עם אתר משרד התיירות ברוסית. שר התיירות, יצחק הרצוג אמר לאור התוצאות הטובות של הקמפיין כי "מבחינת משרד התיירות הקמפיין הסתיים בהצלחה, כשישראלים רבים מהציבור הרוסי נחשפו לאתר המשרד בשפה הרוסית, וכן למסר שכדאי לצאת לחופשה בצפון הארץ. בהחלט נשקול לצאת עם קמפיינים דומים נוספים בעתיד". מדוח נתונים מיוחד שהוכן עבור משרד התיירות בסיום הקמפיין עולה כי בסך הכל נחשפו לבאנרים למעלה מ-2 מיליון גולשים דוברי רוסית שנכנסו לאתרים אלו בתקופת הקמפיין. אחוז ההקלקה על הבאנרים היה גבוה מהממוצע ועמד על 0.03 אחוזים – כלומר, על כל 1,000 גולשים באתרים הקליקו 3 אנשים על הבאנר המוביל לאתר משרד התיירות ברוסית, אשר מכיל מידע רב על אתרי התיירות המובילים של ישראל. מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, מציין כי "מספר החשיפות הגבוה מעיד על בחירה נכונה של אתרים לפרסום, וכי אחוזי ההקלקה הגבוהים על הבאנרים של המשרד מעידים על רלבנטיות גבוהה של המסר לקהל היעד, שצמא למידע בנושאי תיירות". בשבוע הבא יערוך משרד התיירות יום עיון מיוחד בנושא פוטנציאל התיירות של רוסיה עבור ישראל, במהלכו ידונו בכירי ענף התיירות בארץ בדרכים להגברת תנועת התיירות ממדינה זו. דוח ארנסט&יאנג קבע לאחרונה כי רוסיה היא אחת מהמדינות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר עבור ענף התיירות בישראל, במיוחד בתחום התיור והסיור.