חברת התוכנה רנסיס יצאה בקמפיין קומיקס מקורי ובו הכוכבים הראשיים הם ממועני הקמפיין. במסגרת הקמפיין המכונה "קומיקס פרסונאלי" נשלחו ל-500 בכירים בתפקידי שירות לקוחות, מכירות ושיווק חוברות קומיקס בהן נעשה שימוש בפרטים האישיים של המנהל, תפקידו, קהל היעד שלו והמתחרים שלו במשק. מטרת הקמפיין היתה לחשוף את מערכת ה- ACE Attentive Customer Experience)) החדשה, המאפשרת למנהל לקלוט ולעבד נתונים בנוגע לדרישותיו של הלקוח בזמן אמת.
כל התוכן של חוברת הקומיקס השתנה לגמרי מנמען לנמען – כולל העיצוב והרקע של הסיפור.
במסגרת הקמפיין קיבל לידיו לדוגמא סמנכ"ל השיווק של חברת סלולר סטורי בורד ובו הוא מככב כדמות הראשית של הקומיקס, שמולו עומד האנטי-גיבור שהוא לא אחר מאשר סמנכ"ל השיווק של החברה המתחרה, שכבר משתמש בתוכנה של רנסיס.
הקמפיין הייחודי, פרי יוזמתה של חברת SEGMARKETING, שילב פריטי מידע פרטניים על כל חברה והמחיש את כוחה של המערכת – התאמה אישית ללקוח.
רנסיס היא חברת תוכנה המתמחה במערכות לניהול סקרים, משובים והערכות, EFM (Enterprise Feedback Management). היא מוכרת על ידי גרטנר כאחד המפתחים המובילים בעולם בתחום זה והוכתרה על ידי מיקרוסופט כלקוח זהב.
מערכת הדגל של החברה, נמל"ה (Attentive) מאפשרת לכל מנהל בארגון לשלב סקרים ומשובים בניהול השוטף וזאת באופן עצמאי – ללא צורך בשירות חיצוני. המערכת משרתת היום כ-250 ארגונים מובילים בישראל בהם: אלעל, בנק הפועלים, סופר פארם, סלקום, אורנג', פלאפון, שטראוס-עלית, חברת הביטוח AIG, רפא"ל, טבע, בזק בינלאומי ועוד.
הקמפיין הופק באמצעות ובליווי חברת SEGMARKETING, סוכנות ייעוץ מתמחה בהפעלת שיווק פרסונאלי ותוכניות נאמנות – עבור מותגים קמעונאיים, B2C ו-B2B. בין לקוחותיה: סטימצקי, FOX, JUMP, ללין, קליגולה, Factory 54, מדינה מילאנו ונוספים. החברה מפעילה את פורטל המידע: www.segmarketing.com .