חשיפה של "חשיפה": קופירייטינג בעידן האינטרקאקטיבי

קורס חדש של ביה"ס "חשיפה" יכשיר קופירייטרים לעבודה בכל מדיה אפשרית בשילוב התמחות עם המדיות האינטראקטיביות: סלולר, אינטרנט וטלוויזיה.



הקופירייטר החדש יוכל להשתלב לא רק במשרדי הפרסום הקלאסיים אלא בכל התעשיות החדשות אותן עידן האינטרנט פרץ.



"חשיפה", בית הספר לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה, פותח השנה קורס חדש: קופירייטינג בעידן האינטראקטיבי. הקורס החדש, בהנחיית שולי גרין-סיבוני, קופירייטרית בכירה ויועצת אסטרטגית, יעסוק בהכשרת קופירייטירים בעידן האינטראקטיבי, בו הקמפיינים המסחריים מתוכננים לא רק לטלוויזיה אלא גם לאינטרנט ולטלפון הסלולרי. מדיות אלו דורשות צורות חשיבה ויצירתיות גבוהה יותר מתמיד, תוך רכישת מיומנות בתחום האינטראקטיב.



לדברי שולי גרין-סיבוני, "הקורס מיועד לכל מי שבוער לו ליצור, לעצב ולהשפיע על דעתם של אלפים ורבבות באמצעות מסר פשוט וכן, לכל מי שניחן בכישרון שאפילו קופירייטר מנוסה יתקשה לבטא במילים".


לדבריה, הקופירייטר הוא האיש החשוב ביותר בכל קמפיין פרסומי, הוא זה שיציע את הקונספט, שינסח את המודעה, שיבריק בסיסמה מנצחת ויפליא בתסריט הפרסומת ואף יותר.



"רבים חושבים כי הקופירייטר עובד במשרדי פרסום בלבד, אך כיום, בעידן האינטראקטיבי, קופירייטר יכול להשתלב באינספור מקומות עבודה לדוגמא: חברות המספקות שירותי תוכן שיווקי, משרדי עיצוב, קידום מכירות ומשרדי יחסי ציבור, כמו גם חברות מדיה, אתרי אינטרנט, מערכות עיתון ומחלקות שיווק של חברות מסחריות ועוד. הקופירייטר בעידן החדש יוכל להשתלב לא רק במשרדי הפרסום הקלאסיים אלא בכל התעשיות החדשות אותן עידן האינטרנט פרץ



הקורס החדש משלב למידה של עקרונות הקופירייטינג הקלאסי, חשיבה אסטרטגית, הבנת פרופילים פסיכולוגים וסוציו אקונומי של קהלי מטרה ,יכולת קריאה והבנה סטטיסטית לצורך מציאת בידול מבוסס, ניתוח והתאמת המסרים לקמפיין, לצד התנסות מעשית בסדנאות כתיבה וחשיבה יצירתית,כתיבה למדיות משולבות ועוד. התמחות המאפשרת לסטודנטים ללמוד את שלל ההיבטים של מקצוע הקופירייטינג תוך התמחות בעידן האינטרקטיבי. את הקורס ילוו הרצאותיהם של אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בתחום הפרסום ,אנשי קריאטיב ותיקים ומנוסים, ממשרדי הפרסום המובילים בת"א.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה