טבע ישראל תקיים פעילות הסברתית וחווייתית תחת הסיסמא "טבעי להוריד כולסטרול" לקהל בגילאי 30 בשיתוף עם רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ.
במהלך החודש הקרוב תציב החברה עמדות הסברה ממותגות ומעוצבות בכל סניפי גרייט שייפ, בליווי דיאטניות קליניות אשר יזמינו את מתאמני הרשת לקבל הסבר על תזונה נכונה ומלחמה בכולסטרול ויתרונותיו של תוסף התזונה פיטו גארד, המסייע כחלק ממערך טיפולי כולל להורדת כולסטרול "רע" (LDL) בדם. לפעילות החדשה ייחשפו למעלה מ-20 אלף חברי מועדון הרשת, הן בסניפים והן באמצעות דיוור ישיר ופעילויות קד"מ נוספות.
מדונה חובל, מנכ"לית חטיבת ה-OTC בטבע ישראל אמרה היום: "שיתוף הפעולה עם גרייט שייפ, יחשוף את המוצר לקהל צעיר בעל מודעות לבריאות ואורח חיים נכון"
ירון סלע, מנכ"ל ובעלים ברשת מועדוני הכושר גרייט שייפ, אמר היום: "כחלק מתפיסת העולם החדשנית המאפיינת את רשת GREAT SHAPE, וכרשת מובילה בתחום מועדוני הבריאות והכושר, אני רואה חשיבות רבה בקידום תזונה נכונה ובריאה וספורט ולכן החיבור לטבע ישראל הינו טבעי ומתבקש".