חברת טבע, מרחיבה את סדרת אקמולי ומשיקה סירופ בטעם חדש – אקמולי בטעם שוקולד. אקמולי שוקולד הינו הסירופ הראשון בישראל להורדת חום בטעם שוקולד שהינו הטעם האהוב במיוחד על ילדים וגם מבוגרים. יחד עם זאת אינו מכיל סוכר.
מהלך ההשקה שעלותו הכוללת מוערכת בכ – 2 מיליון שקלים, יכלול גם קמפיין פרסום רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, אשר ממשיך את הקמפיין של "אנשי ה-" ומציג ילדים ותינוקות אשר מקוטלגים לפי סוגי התנהגות בזמן חום או כאבים. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24, 9 וייתמך בפעילות בנקודות המכירה.
השקת הסירופ החדש הינה חלק מהאסטרטגיה של טבע להמשיך ולספק להורים חידושים שיסייעו להם בשיפור היענות ילדיהם לנטילת תרופה להורדת החום. צורך זה עלה בסקרי צרכנים שביצעה החברה לפני השקת המוצר.
הסירופ החדש מצטרף לטעמים הקיימים של אקמולי: פטל, פירות ותות שדה, המיועדים כולם לטיפול בחום וכאבים בתינוקות וילדים. הסירופ מאושר לשימוש מגיל אפס ללא צורך במרשם רופא.