טבע מודיעה על מיצוב וזהות חזותית חדשים בישראל

טבע הודיעה היום על השקת המיצוב והזהות החזותית החדשים שלה בישראל – כחלק מהשקת המותג הגלובאלי – חלק אינטגרלי מתהליכי הרה-ארגון, שהחלו בדצמבר 2017 וכעת הינם בשנתם השנייה. הארגון מחדש נועד, בין היתר, לאפשר לנו לפעול כחברה אחתומאוחדת, להשיג מיקוד מסחרי טוב יותרולהגביר את הקרבה שלנו לשווקים, תוך יצירת ערך. התהליכים המבניים של פישוט ואיחוד שאנו מיישמים לאורכה ולרוחבה של טבע – ובכללם השקת מותג גלובאלי אחד – מכוונים לשיפור והידוק שיתוף הפעולה והתיאום בין כל היחידות העסקיות, חיזוק תרבות ארגונית משותפת, כמו כן הם מייצרים מערכת אחת של סדרי עדיפויות, יעדיםוהתחייבויות פיננסיות.



"ההשקה המחודשת של מותג טבע ברחבי העולם תסייע לנו ביצירת תרבות משותפת לארגון ובהגברת המודעות לפעילותה של טבע והשפעתה המשמעותית על בריאותם של כ-200 מיליון אנשים ברחבי העולם, בכל יום. במסגרת מהלך ההשקה אנו מטמיעים זהות חזותית חדשה ומיצוב גלובאלי ממוקד מטרה – להיות חברה גלובאלית מובילה בתרופות גנריות וביו-פרמצבטיות ולשפר את חייהם של מטופלים", אמרה איריס בקקודנר, סמנכ"לית בכירה לתקשורת התאגיד ולמיתוג גלובאלי.



"ההשקה בשוק הבית שלנו, מרגשת ובעלת חשיבות מיוחדת לטבע, כחברה ששורשיה נטועים בארץ מאז שנת 1901, והיא מהווה נדבך נוסף בקשר העמוק של טבע לישראל. אמנם, השקת מותג חדש בעת שמתבצעים תהליכי רהארגון בחברה אינו מהלך אינטואיטיבי, אך עבורנו, זו הייתה הזדמנות לזהות ולבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת לעמוד בצרכים המשתנים של המטופלים ואנשי המקצוע בתחום הבריאות, לפשט ולאחד את החברה וכן לרתום ולהניע את העובדים שלנו סביב טבע בתקופה של בניה מחדש. אנו מנהלים כל השקה תוך התאמה למאפייני השוק הרלבנטי בתוך המתווה הגלובאלי, באחריות ובאופן העושה שימוש מיטבי בתכניות ומשאבים קיימים", הדגישה בק-קודנר.



בתהליך היישום, שייפרס על פני שנתיים, אנו מתמקדים בעיצוב מחדש ושדרוג של נקודות המגע המשמעותיות ביותר שיש למטופלים ובעלי המקצוע בתחום הבריאות עם טבע, וזאת בהתבסס על תובנות מחקריות. עד כה טיפלנו באריזות המוצרים, חומרי השיווק עבור אנשי המקצוע, מידע רלבנטי למטופלים ובני משפחותיהם, וכן בתוכן דיגיטלי בנוגע לבריאות באתר ובעמוד הפייסבוק החדשים שלנו. אנו נמשיך לפתח את הצעת הערך שלנו, לתמוך במטופלים – ולראשונה גם בבני משפחותיהם – לאורך מסע הבריאות שלהם ולהבטיח שכל נקודת מגע עם טבע תהיה בעלת ערך.



שיעור המודעות לחברת טבע בקרב אנשי המקצוע בתחום הבריאות ומקבלי ההחלטות בקטגוריה גבוה ברחבי העולם באופן כללי, אך עם זאת טבע איננה מוכרת כמותג פארמה בקרב מטופלים ובני משפחותיהם, ושיעור המודעות הכללי למותג נמוך ביותר ברחבי העולם (בשונה מהמודעות האבסולוטית בישראל). תרומתה של טבע והשפעתה המשמעותית על חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם מהווה עבור החברה הזדמנות גדולה לבנות את טבע כחברה גלובאלית בעלת מותג מוכר ומועדף וזהות אחת, המאחדת ומאגדת יחדיו את כל עסקיה ומוצריה של טבע, בתום עשורים של רכישות.



טבע החלה בהשקת המותג החדש בישראל בחציון הראשון של שנת 2019 וזאת לאחר יישום השקות מוצלחות ב-8 שווקים עד כה: צרפת, רוסיה, ארגנטינה, ארה"ב, קנדה, צ'ילה, איטליה ואוקראינה. במהלך שנת 2019 תשיק טבע את המותג החדש שלה בכ-20 שווקים נוספים (ביניהם, כאמור, ישראל). תהליך השקת המותג העולמי החדש פותח באמצעות תובנות שנאספו בין השנים 2015 ל-2017 מלמעלה מ-13,500 מטופלים, 9,300 בני משפחה מטפלים (Caregivers) ו-1,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות מ-20 מדינות. כל זאת במטרה להבין כיצד בריאות ומחלות משפיעות על חייהם של אנשים. תובנות אלו יושמו בעיצוב ושדרוג נקודות המגע המשמעותיות ביותר של טבע עם בעלי העניין שלה וגובשו לכדי תכנית השקה רחבה בישראל.




אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג