"דנשר", חברת השיווק וההפצה מהגדולות והוותיקות בישראל, עלתה השבוע בקמפיין דיגיטל רחב היקף, עבור המותג TUSSO (טוסו), המתמחה במגוון מוצרים ללא תוספת סוכר.
הקמפיין החדש תחת הכותרת, " אהבה שאינה תלויה בדבר ", יעלה באמצעות משרד הפרסום "יהושע TBWA " אשר קיבל לידיו את תקציב הפרסום של המותג. הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובאתרי התוכן ויקודם באמצעות סרטון קצר ומרגש.
במסגרת הקמפיין, תקודם פעילות תוכן בעמוד הפייסבוק והיוטיוב של TUSSO בה יתבקשו הגולשים לפרגן בחזרה למי שהאהבה שלו אליהם אינה תלויה בדבר (מי שכל השנה עשה לו לייק/ אוהב אותו ללא תנאי) מבין המשתתפים בפעילות יבחרו 10 משתתפים אשר יוכלו להעניק לאותו חבר אהוב מגוון מוצרי 'טוסו' לשנה שלמה במתנה. בכפוף לתקנון הפעילות.
כמו כן, הוקם מתחם תוכן ייעודי באתר מאקו, תחת השם: "הטעם לאהוב", אשר בו יקודמו מגוון מתכונים, כתבות וטיפים שיעזרו לכם לשמור על תזונה נכונה ואורח חיים בריא וטוב יותר.
דנה קלוגמן, מנהלת חטיבת המזון ב 'דנשר', מסרה: "עם השנים, המודעות לתזונה עלתה ואנו הופכים להיות מודעים יותר לבריאותנו ולמה שאנו מכניסים לגופינו (בין אם עקב מגמת המודעות לבריאות ובין אם עקב הגיל). מתוך כך אנו נוטים להימנע מלאכול מוצרים מתוקים ובכך 'מוותרים' על הפינוקים הקטנים ביום יום, אך בזכות מגוון המוצרים אשר מציע טוסו אין צורך לוותר ואין צורך להתפשר, ניתן ליהנות מפריכותם המעודנת של מוצרי המאפה, מטעמם הטבעי של הריבות הטעימות, ממרקמו העשיר של שוקולד אמיתי וממוצרים איכותיים נוספים המציעים חוויית טעם חדשה ובלתי מתפשרת בעולם ה"ללא תוספת סוכר."